Beantwoord

Jaarnota

• 31 januari 2019
  • 1 reactie
  • 292 keer bekeken

Ik kan mijn laatste jaarnota niet vinden in mijnqurrent.nl Hier heb ik ook over gebeld en het zou mij toegemaild worden. Inmiddels weken verstreken en nog steeds geen inzicht in mijn verbruik middels de jaarnota. Wel is afgelopen maand een bijbetaling nav de jaarnota geïncasseerd. Zal ik de jaarnota nog spoedig ontvangen?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 5 februari 2019, 08:57

Hoi David,

Dankjewel voor je bericht!
Door een fout is je nota al wel berekend maar nog niet te openen. De IT-afdeling is ermee bezig om dit probleem te verhelpen.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als de bijbetaling al wel is geïncasseerd.
Je kunt de betaling eventueel terugboeken. Als je dit aan ons laat weten zetten wij de betaling tijdelijk uit, tot je de nota hebt ontvangen.

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi David,

Dankjewel voor je bericht!
Door een fout is je nota al wel berekend maar nog niet te openen. De IT-afdeling is ermee bezig om dit probleem te verhelpen.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als de bijbetaling al wel is geïncasseerd.
Je kunt de betaling eventueel terugboeken. Als je dit aan ons laat weten zetten wij de betaling tijdelijk uit, tot je de nota hebt ontvangen.

Groet, Joost

Reageer