Vraag

Jaarnota en productie zonnepanelen

• 31 januari 2018
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

!) Ik heb eind december een bedrag ontvangen van Qurrent. Waar blijft de specificatie?
2) Ik heb zonnepanelen sinds ik bij Qurrent ben, maar nog steeds is volgens Qurrent mijn productie 0 Hoe kan dat?

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Johannes,

Welkom op onze community!

Ik zie inderdaad dat de jaarnota niet geopend kan worden. Dit komt door een technische storing. Ik heb deze kwestie doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra dit probleem is opgelost, sturen wij je jaarnota gelijk jouw kan op.

Wat betreft de zonnepanelen, om deze uit te lezen in Mijn Energie, heb je de Qbox Solar nodig. Hieronder een kostenoverzicht:

- Qbox Solar 32A - tot 17 panelen uitlezen, die op 1 groep zijn aangesloten (1-fase brutoproductiemeter, merk Eltako)
Aanschafkosten bedragen € 75

- Qbox Solar 65A - tot 33 panelen uitlezen, die op 1 groep zijn aangesloten (1-fase brutoproductiemeter, merk Eltako)
Aanschafkosten bedragen € 115

- Qbox Solar 3x80A - tot 99 panelen uitlezen, die op 1, 2 of 3 groepen zijn aangesloten (3-fase brutoproductiemeter, merk Eltako)
Aanschafkosten bedragen € 255

Let op: Deze bedragen zijn exclusief de kosten (borg) voor de Qbox zelf en exclusief installatiekosten voor elektricien.

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Johannes,

Ik zie dat de nota nog steeds niet inzichtelijk is voor je. Erg vervelend.
Ik ga kijken of ik hem in een andere opmaak naar je toe kan sturen. Ik hou je op de hoogte!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @JohannesMeinsma,

Ik heb je gemaild.

Groet,
Tessa

Reageer