Beantwoord

Jaarnota openen geeft een foutmelding?

• 15 februari 2017
  • 8 reacties
  • 396 keer bekeken

Badge +2
Mijn jaarnota is aanstaande.
Nu staat er in de Q box bij de rubriek financiën wel de melding nota en je kunt er ook op klikken .
Vervolgens komt er niets.
Klopt dat en hoe kan ik mijn nota inzien?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 15 februari 2017, 15:15

Hoi Jan en Waai,

Ik heb zojuist jullie jaarnota's via de mail naar jullie verzonden.

Sommige nota's geven helaas in Mijn Energie een foutmelding. De klantenservice kan ze dan naar je sturen.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

8 reacties

Ik bevind mij in dezelfde situatie. Er staat in mijn lijstje een oude factuur die ik wel kan opvragen (download van een pdf). Dus ik vermoed dat de jaarnota nog niet is 'vrijgegeven'.

Aangezien ik nog geen 'officieel' bericht heb ontvangen van Qurrent betreffende de jaarnota heb ik besloten om eerst nog een tijdje te wachten.

Ik kan me voorstellen dat ze het druk hebben.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan en Waai,

Sommige nota's geven helaas in Mijn Energie een foutmelding. De klantenservice kan ze dan naar je sturen.

Groetjes, Tanja
Dank u 🙂.

Ik heb de jaarnota in goed orde ontvangen via e-mail.

Bij de verlenging van mijn contract voor 2017 is 1 gratis windtegoed toegezegd. Mijn windtegoed is nog niet opgehoogd van 6 naar 7 volgens de weergave op het dashboard en op het tabblad 'contractgegevens' in mijn profiel.

Kan je me op dit punt misschien ook helpen?
Ook hier, ik heb hetzelfde probleem ik kan mijn jaar nota niet openen.
Graag het verzoek om ook mij de nota te sturen. Ook bij de windtegoeden missen er 2 die ik
heb gekregen bij de verlenging van mijn contract.

Groeten Frans Bijma
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Waai en Frans,

Ik begrijp dat jullie het windtegoed niet ziet. Dit is een probleem wat momenteel al wordt opgelost door onze technische dienst. Je windtegoed is wel toegevoegd, de opwek wordt geregistreerd en ook meegenomen op je jaarnota. Je ziet het alleen nog niet in Mijn Energie en de app.

@ Frans, ik heb de jaarnota zojuist via de mail naar je gestuurd.

Groetjes, Tanja
Hoi Waai en Frans,

Ik begrijp dat jullie het windtegoed niet ziet. Dit is een probleem wat momenteel al wordt opgelost door onze technische dienst. Je windtegoed is wel toegevoegd, de opwek wordt geregistreerd en ook meegenomen op je jaarnota. Je ziet het alleen nog niet in Mijn Energie en de app.

...

Groetjes, Tanja

Bedankt voor de informatie.
Hoi Jan en Waai,

Groetjes, Tanja

Ik heb vandaag een 'officiële' e-mail ontvangen dat de jaarnota klaar staat. Ik kan de jaarnota nu ook downloaden via het financiële overzicht en er is tevens een optie 'Jaarnota bekijken' bijgekomen in het menu via welke ik de jaarnota ook kan downloaden.

Ik had dus vermoedelijk gewoon nog even moeten wachten 😃.
Reputatie 5
Badge +13
Ahh was je net iets te snel 😉

Reageer