Beantwoord

Jaaroverzicht niet te openen in Mijn Qurrent?

• 12 januari 2017
  • 26 reacties
  • 7572 keer bekeken

Goedendag, ik kan het jaaroverzicht niet openen in mijn Qurrent, als ik op de loep klik volgt er een blanco pagina, ook blijft het dikgedrukt staan, wat te doen= bvd, mvg. J. Talman
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 19 januari 2017, 13:07

Hoi allemaal,

J.Talman, Maarten Neggers en enJoy ik heb de nota zojuist per email naar jullie gestuurd. :)

We hebben momenteel een bug waardoor sommige mensen niet hun jaarnota of eindnota zien in Mijn Energie. Er wordt nu hard aan gewerkt om dit op te lossen. De nota's worden wel gewoon per email/ post gestuurd. Bij de klantenservice kunnen we de meeste nota's wel handmatig openen en opsturen mocht iemand hem niet gehad hebben.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

26 reacties

Daar heb ik ook al twee jaar last van. Qurrent los dit op aub.
Ik heb hier ook last van, zouden jullie mijn jaarnota desnoods per mail of post kunnen opsturen?

Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +13
Hoi allemaal,

J.Talman, Maarten Neggers en enJoy ik heb de nota zojuist per email naar jullie gestuurd. :)

We hebben momenteel een bug waardoor sommige mensen niet hun jaarnota of eindnota zien in Mijn Energie. Er wordt nu hard aan gewerkt om dit op te lossen. De nota's worden wel gewoon per email/ post gestuurd. Bij de klantenservice kunnen we de meeste nota's wel handmatig openen en opsturen mocht iemand hem niet gehad hebben.

Groetjes, Tanja
Hoi Tanja,
bedankt, wij hebben de email inderdaad net ontvangen. Helaas klopt de jaarnota niet 😞
Dit heb ik inmiddels ook al gemaild naar jullie. Een jaarafrekening per email/post hebben wij trouwens eerder niet ontvangen.
Wij wachten dus weer op een nu hopelijk spoedige reactie en afhandeling.
bvd,
mvg,
Fam. J. Talman
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Fam. J. Talman,

Ik heb je correctie verzoek meteen doorgestuurd naar de administratie!

Groetjes, Tanja
Badge +2
Hallo Tanja,

Geld dat voor mij ook? mijn jaarnota is in november al in de overzichten gezet, maar nog steeds niet leesbaar!

Groet,

Dennis
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Dennis, jazeker!

Ik heb hem zojuist naar je gestuurd!

Groetjes, Tanja
Badge +2
Dank je wel.
Heb ontvangen!

Groet,

Dennis
Hier geldt hetzelfde.. ik krijg een foutmelding.
Badge
Ik heb de meterstanden gisteren ingevuld en als ik nu bij verbruik vanaf mei vorig jaar kijk dan staat er verbruik 420Kwh dat kan toch niet, tevens vraag ik me af wanneer je een jaarafrekening krijgt, is dit vanaf januari tot januari of afhankelijk wanneer je lid geworden bent?
Hoi allemaal,

Hallo Tanja,

Ik heb zojuist ook mijn jaarnota ontvangen, maar kan deze inderdaad ook niet openen. Zou je mij ook een exemplaar willen toezenden van mijn jaarnota?

Alvast dank!

groet,

Michel

Groetjes, Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Dick een jaarnota krijg je na aflopen van je contractjaar, dat is dus voor iedereen een andere datum.

Hoi K.Rouwenhorst, je ziet de nota nog niet omdat deze nog niet af is. De administratie is nog bezig met het opmaken van je jaarnota. Zodra deze klaar is ontvang je hem direct per email en per post.

Groetjes, Tanja
Hoi Fam. J. Talman,

Groetjes, Tanja

Hoi Tanja, ik heb nog steeds niets gezien van de correctie (zijn al weer bijna 3 weken verder), mvg
Badge +5
Hoi Fam. J. Talman,

Groetjes, Tanja

Hoi Tanja, ik heb nog steeds niets gezien van de correctie (zijn al weer bijna 3 weken verder), mvg

Beste J.Talman,

Ik ga dit voor je uitzoeken, normaliter is de doorlooptijd van een correctie op een jaarnota zo'n 2 weken. Ik laat je zo snel mogelijk weten waar de vertraging in zit en wanneer we deze verholpen hebben!

Groeten van, Annick
Ik ontvang graag ook mijn jaarnota.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi REOtten,

Ik heb de nota zojuist naar je verzonden via de mail.

Groetjes, Tanja
Graag de jaarnota per mail. Niet te openen in mijn energie.
Tnx.
Ik zou ook graag de laatste twee nota's (correctienota - 14/2 en nieuwe jaarafrekening - 15/2) per e-mail willen ontvangen.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Lia en JDW, ik heb de nota's zojuist via de mail naar jullie verzonden.

Groetjes, Tanja
Hoi,

ik heb hetzelfde probleem, helaas. Graag zou ik de nota's (twee in totaal) willen ontvangen.

Bedankt alvast!
Roeland
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Roeland, de eindnota van Maandereind was al met de post naar je onderweg. Ik heb hem zojuist ook via de mail naar je verzonden.

Welke nota mis je dan nog?

Groeten van Tanja
Badge
Ook ik kan in de mijn energie omgeving de jaarnota niet openen. Wanneer wordt de bug hersteld?
Hoi Tom,

Vervelend dat je de jaarnota niet kunt openen.
Zoals in dit topic te lezen is, is de bug ondertussen hersteld.
Dat is uiteraard goed nieuws, maar dat betekent dat in jouw geval dit een andere situatie is.
Daarom ga ik met de technische dienst regelen dat zij jouw jaarnota ophalen.
Zo kunnen we deze per mail naar je toesturen.
Dit kan even duren, maar we laten het weten zodra dit is gebeurd.

Groeten van Vita
Badge

...
Dit kan even duren, maar we laten het weten zodra dit is gebeurd.
...

Hoi Vita, is er al meer bekend?
Hoi TomV,

De jaarnota heb ik helaas nog niet voor je, het ligt nog bij de technische afdeling.
Ik heb nogmaals nagevraagd of ze dit snel kunnen oplossen, dus ik vraag je nog even om geduld.
Wanneer ik meer nieuws heb, laat ik het je direct weten. Ik ga er vanuit volgende week meer te weten!

Groetjes, Vita

Reageer