Beantwoord

Kan ik de incassodatum van het maandbedrag aanpassen?

Kan ik zelf in mijn eigen account de datum van de maandfactuur betaling 2 dagen naar voren zetten, of kan dat alleen telefonisch ?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 28 maart 2017, 10:02

Hoi Peter, de incassodatum kan bij ons niet worden aangepast. De incasso is elke maand rond de 26e (afhankelijk of dat in het weekend valt).

Wat wel mogelijk is om per factuur te betalen, dan ontvang je maandelijks van ons een factuur en kan je het handmatig naar ons overmaken. De klantenservice kan dit voor je aanpassen als je hier gebruik van wilt maken.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Peter, de incassodatum kan bij ons niet worden aangepast. De incasso is elke maand rond de 26e (afhankelijk of dat in het weekend valt).

Wat wel mogelijk is om per factuur te betalen, dan ontvang je maandelijks van ons een factuur en kan je het handmatig naar ons overmaken. De klantenservice kan dit voor je aanpassen als je hier gebruik van wilt maken.

Groeten van Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen