Beantwoord

Kan ik geholpen worden met het wijzigen van mijn termijnbedrag?

• 1 november 2018
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

aangezien we 6,5 maand hebben verbouwd in ons huis op de irislaan en daar nog niet woonden, was daar ons maandbedrag op gebaseerd.
nu wonen we er 8 wk met een gezin van 6 personen en willen we ons maandbedrag verhogen, zodat we niet achteraf heel veel moeten bij betalen.

kun je me hiermee helpen en aanpassen?
dank

mvg
macha
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 2 november 2018, 12:22

Hoi @MavanderVaart!

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Uiteraard help ik je graag met het vaststellen en aanpassen van je termijnbedrag.
Met het verbruik (stroom: 2349 kWh, gas: 1726 m³) van de laatste jaarnota die je hebt gekregen voor de levering op de Rollandslaan kom ik voor de Irislaan uit op een termijnbedrag van € 165,-.

Omdat je in je bericht aangaf dat je het al graag aangepast wilde hebben, heb ik zojuist je termijnbedrag naar deze € 165,- gewijzigd. Je ontvangt hier ook een bevestigingsmail van. Mocht je je toch nog bedenken over dit termijnbedrag dan hoor ik het natuurlijk graag van je.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MavanderVaart!

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Uiteraard help ik je graag met het vaststellen en aanpassen van je termijnbedrag.
Met het verbruik (stroom: 2349 kWh, gas: 1726 m³) van de laatste jaarnota die je hebt gekregen voor de levering op de Rollandslaan kom ik voor de Irislaan uit op een termijnbedrag van € 165,-.

Omdat je in je bericht aangaf dat je het al graag aangepast wilde hebben, heb ik zojuist je termijnbedrag naar deze € 165,- gewijzigd. Je ontvangt hier ook een bevestigingsmail van. Mocht je je toch nog bedenken over dit termijnbedrag dan hoor ik het natuurlijk graag van je.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen