Beantwoord

Kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?

• 27 december 2017
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Ik ben een contract bij Qurrent aangegaan voor 1 jaar voor €37,81 per maand. Nu krijg ik thuis een contract met een voorgesteld termijnbedrag van € 47,00. Dit zou zijn vastgesteld nav mijn gebruik. Ik ben echter een nieuwe huurder. Online probeer ik het termijnbedrag te wijzigen maar ik kan niet lager dan € 43,00. Ik wil dit gewoon wijzigen naar het afgesproken bedrag van €

37,81. Hoe regel ik dit?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 28 december 2017, 15:24

Hoi Aron,

Het termijnbedrag op de contractbevestiging wordt berekend aan de hand van het standaard jaarverbruik van het adres. Dit is het gemiddelde verbruik van de afgelopen drie tot vijf jaar. Dit kan natuurlijk afwijken van jouw verbruik en zeker als je nieuwe bewoner bent van het adres.

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega en het termijnbedrag is aangepast 🙂 Omdat het termijnbedrag van januari al is geïncasseerd kunnen wij deze niet meer wijzigen. De wijziging gaat in met het termijnbedrag van februari.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Aron,

Het termijnbedrag op de contractbevestiging wordt berekend aan de hand van het standaard jaarverbruik van het adres. Dit is het gemiddelde verbruik van de afgelopen drie tot vijf jaar. Dit kan natuurlijk afwijken van jouw verbruik en zeker als je nieuwe bewoner bent van het adres.

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega en het termijnbedrag is aangepast 🙂 Omdat het termijnbedrag van januari al is geïncasseerd kunnen wij deze niet meer wijzigen. De wijziging gaat in met het termijnbedrag van februari.

Groet,
Tessa

Reageer