Beantwoord

Kan maandbedrag verder verlaagd worden?

• 1 januari 2017
  • 1 reactie
  • 172 keer bekeken

Ik ben vanaf 1 januari 2017 klant bij jullie. Ik wil graag mijn maandbedrag verlagen naar € 70,-. Online lukt dit tot € 90,-. Jullie advies is € 99,-. Ik was klant bij Engie en betaalde € 95,- per maand. Op mijn jaarrekening heb ik € 240,- terug ontvangen. Dit staat gelijk aan een verbruik van € 75,- per maand. Ik heb sinds april 2015 zonnepanelen. Mensen van de klantenservice; willen jullie aub mijn maandbedrag aanpassen naar € 70,-? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Adrienne Nuiten
Steinstraat 27 4791 JA
Klundert
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 januari 2017, 10:46

Hoi AGWMNuiten,

Online kan je inderdaad maar tot een minimum verlagen. Met een goede reden kunnen we het bij de klantenservice verder verlagen.

Je maandbedrag is meteen aangepast naar €70, hier krijg je ook nog per mail een automatische bevestiging van.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi AGWMNuiten,

Online kan je inderdaad maar tot een minimum verlagen. Met een goede reden kunnen we het bij de klantenservice verder verlagen.

Je maandbedrag is meteen aangepast naar €70, hier krijg je ook nog per mail een automatische bevestiging van.

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen