Kan mijn termijnbedrag worden gewijzigd?

• 6 januari 2018
  • 10 reacties
  • 148 keer bekeken

ik vind het zeer klantonvriendelijk dat je niet zelf kunt bepalen hoeveel je per maand aan gas of elektriciteit kunt/wilt uitgeven. In de dashboard zit een slider die je niet lager laat gaan dan 27 eur voor stroom en 51 voor gas. Wat absurd is. Ik verbruik heel weinig tot bijna geen gas.

Geef aub de klanten meer controle over hun eigen maandbedrag.
Ook zou ik het enorm waarderen als jullie t maandelijkse incasso op het einde van de maand doen ipv begin van de maand.

groet

Onno

10 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ondanks men weinig tot geen gas/stroom afneemt worden toch de netbeheerkosten in rekening gebracht, voor Liander is dit € 16,00 voor stroom en € 20,00 voor gas op jaarbasis is dit € 432,00 en p/m € 36,00. Als je dan ook nog gas en stroom verbruikt kom je hoger uit dan deze € 36,00.

Het lijkt mij dus logisch dat Qurrent een ondergrens als voorschotbedrag hanteerd mits je geen teruglevering hebt van een pv-installatie.

Wil je geen netbeheerkosten betalen voor gasverbruik zal je de gasmeter in zijn geheel moeten laten verwijderen, wat geld kost. Mocht je later verhuizen zal de gasmeter weer teruggeplaatst moeten worden, wat ook weer geld kost.
beste JohnKemmer,

Uw reactie voegt totaal niets toe en geeft geen antwoord op waarom het bedrag niet lager kan dan 78eur per maand.

ik snap dat je probeert een reputatie op te bouwen en niets zeggende badges te verdienen op een forum/community waarin een bedrijf als Qurrent mensen als u probeert aan te moedigen om hun klantenservice verantwoordelijkheden over te nemen. Maar ik denk dat ik voor velen spreek als ik liever geholpen willen worden door een echte werknemer.

Ik wens je verder nog veel suc6 en geluk met het vergaren van roem, faam en vele niets zeggende badges.

mvg

Onno
Reputatie 4
Badge +12
@OnnoAras ,

Met dit soort onbeschofte opmerkingen over een forum-lid dat het alleen maar goed bedoelde, maak je je hier niet populair. Niet onder klanten en niet onder echte werknemers.

Groet, Frans
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Frans,
Je hebt nu eenmaal mensen die van mening zijn dat alleen zij bestaan op deze wereld.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Onno,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Het antwoord van John was zeker niet nutteloos en het blijft belangrijk om hier respect voor elkaar te hebben.

Het termijnbedrag heb ik voor je aangepast naar €85, zoals je per e-mail hebt verzocht. De verdeling van het SJV wordt aangehouden, dus in de bevestiging zal niet de gewenste verdeling aangehouden worden.
Op de jaarnota wordt hier natuurlijk wel rekening mee gehouden.

Qurrent incasseert vooraf. Rond de 26e van de maand wordt het termijnbedrag voor de volgende maand geïncasseerd. Het eerste incasso kan hier echter van afwijken.

Groetjes, Nina
@Nina van Qurrent

Zowel uw antw als die van JohnKemmer zijn nutteloos.

Ik vraag duidelijk wat de reden is waarom ik mijn maandbedrag niet lager kan zetten dan de 27 eur voor stroom en 51 voor gas wat samen neer komt op 78 eur per maand. NOGMAALS waarom kan ik niet lager dan 78 eur per maand??????

Ik sta echt op het punt mijn contract op te zeggen en naar een ander leverancier te gaan zo gefrustreerd ben ik nu door deze amateuristische klantonvriendelijke poppenkast. Als ik probeer te bellen wordt ik 15 min aan de telefoon gehouden zonder iemand te spreken (dit heeft me al 2 maal al mijn beltegoed opgemaakt door alleen maar in de wacht te staan). Dan stuur ik een mailtje met een vraag waarop het 2 WEKEN kan duren om een antwoord op te krijgen. Vervolgens wordt je verwezen naar een forum community. En wordt je nog niet geholpen omdat het vol zit met mensen die een spelletje van pokemonachtige badges aan het proberen te verdienen zijn en de echte werknemers komen met nietszeggende termen als SJV en weet ik het niet wat.

Luister ik ga het heel simpel maken voor u. Zet mijn totaal termijnbedrag op 50 eur per maand en incasseer het eindbedrag voortaan op of na de 20e van de maand. ALs blijkt dat dit te lastig is voor u of uw bedrijf dan ga ik zoeken naar een ander leverancier. Ik verander ieder jaar van leverancier en dit is de meest klantonvriendelijke bedrijf die ik tot nu toe heb meegemaakt.

prettige dag verder
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Onno,

Per e-mail heb je verzocht om het termijnbedrag aan te passen naar 85, vandaar dat ik op dit verzoek ben ingegaan.
Via Mijn Energie is het mogelijk om een termijnbedrag met 10% te verlagen. Wil je een grotere aanpassing doen, dan is dit mogelijk via de klantenservice. Zo kun je dus ook hier een verzoek plaatsen.

Als je ons laat weten wat wél het gewenste termijnbedrag is, dan help ik je hier natuurlijk graag mee verder.

Ik hoop dat ik je op deze manier verder kan helpen.

Groetjes, Nina
wat zeg ik nou net???? Lees jij wel? IK vraag net in mijn eerder bericht of u mijn maandbedrag op 50 euro wilt zetten.
Reputatie 5
Badge +14
Kijk eens in de spiegel.
Reputatie 3
Badge +8
Beste Onno,

Omdat er verschillende e-mails met daarin verschillende wensen zijn doorgekomen, zijn de berichten langs elkaar heen gelopen. Inmiddels is het termijnbedrag naar wens gewijzigd.

Groet, Nina

Reageer