Beantwoord

Kan nota's niet bekijken / downloaden?

• 11 april 2017
  • 8 reacties
  • 395 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Mijn jaarnota is door jullie gecorrigeerd (ik kreeg te weinig terug) en daarom staan er sinds 31 maart / 3 april twee nieuwe nota's in mijn financiële overzicht. Als ik echter op het vergrootglas met het + teken klik om deze weer te geven krijg ik een lege pagina. De oorspronkelijke, foute nota kan ik nog wel bekijken.

Kunnen jullie hier z.s.m. wat aan doen?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 1 mei 2017, 15:19

Hoi Hoi G.J.vanDrie,

Ik heb terugkoppeling gehad van onze administratie dat het inderdaad een technisch probleem is, ook zij krijgen alleen de lege pagina te zien. Onze technische dienst is nu bezig met open van het bestand. Zodra ze het hebben opgelost zal ik de nota direct naar je sturen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hallo.... Deze vraag is nu 10 dagen oud en ik heb nog steeds geen reactie. Ik heb dezelfde vraag ook gesteld via het contactformulier en ook daarop geen antwoord gehad. :@

Hebben jullie het misschien te druk met trotse sponsor van Feyenoord te zijn??

Ik kan nog steeds niet mijn laatste twee nota's bekijken en ik heb deze ook niet per post en/of email gehad. Kunnen jullie daar z.s.m. wat aan doen? En een reactie hier of op mijn vraag in het contactformulier wordt zeer op prijs gesteld. Bij voorbaat dank.
Reputatie 2
Badge +1
Het is inmiddels TWEE WEKEN (!!!) geleden dat ik in deze community EN per email heb aangegeven dat ik mijn facturen niet kan bekijken. GEEN ENKELE REACTIE!!! Wat een belabberde service. En dat terwijl jullie wel zeer actief zijn in deze community als het gaat om iets onzinnigs als het sponsoren van een voetbalclub. De slecht werkende qbox en app, de onjuiste jaarafrekening en dat sponsorship waren voor mij al redenen om uit te kijken naar een andere leverancier. Daar komt nu dus ook de verschrikkelijk slechte service bij. Heel erg jammer 😞
Reputatie 5
Badge +13
Hoi G.J.vanDrie, onze excuses we hebben je bericht totaal over het hoofd gezien. Niet de bedoeling! Alle vragen zijn uiteraard even belangrijk voor ons, ongeacht het onderwerp.

Ik heb meteen je nota gezocht en krijg ook na het openen een lege pagina. Ik heb dit meteen aangekaart bij onze administratie en technische dienst en krijg aankomende maandag terugkoppeling. Ik informeer je dan direct!

Groeten van Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Hoi G.J.vanDrie,

Ik heb terugkoppeling gehad van onze administratie dat het inderdaad een technisch probleem is, ook zij krijgen alleen de lege pagina te zien. Onze technische dienst is nu bezig met open van het bestand. Zodra ze het hebben opgelost zal ik de nota direct naar je sturen.

Groeten van Tanja
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Tanja,

Ik wacht nu al ruim een maand op de twee facturen. Sterker nog, er staan inmiddels vier facturen in mijn overzicht, die ik geen van alle kan openen. Ook op de email die ik drie weken geleden heb gestuurd heb ik nog steeds geen reactie gehad.

En nu is jullie technische dienst al 4 dagen bezig met het openen van een bestand? Wat een abominabele service leveren jullie. Hoe moeilijk kan het zijn om die facturen even per email of desnoods per postduif te sturen? Of hebben jullie door dat mijn voorkeur uitgaat naar een zekere club uit 020 en word ik daarom door jullie geboycot???
Reputatie 5
Badge +13
Hoi G.J.vanDrie.

Het klopt dat je via de mail geen reactie meer hebt gehad, omdat ik via de community al had gereageerd op je vraag.

Het openen van het bestand gaat helaas niet makkelijk zoals je zelf ook hebt ervaren, het bestand is leeg of geeft een foutmelding. Daarom is onze technische afdeling er mee bezig om dit op te lossen. Zodra we bij de klantenservice je gecorrigeerde nota kunnen openen kunnen wij hem uiteraard direct op elke mogelijke manier naar je sturen. Zodra je nota verzonden is informeren wij je direct.

Welke voetbalvoorkeur je hebt staat er natuurlijk los van.

Groetjes van Tanja, live uit 020
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Tanja

Ik zie op dit forum dat ik niet de enige ben met dit probleem. De anderen heb je geantwoord dat je de rekeningen per email zult opsturen. Kun je mij de de vier rekeningen die ik niet kan openen ook per email opsturen? Ik wacht nu al bijna anderhalve maand!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi G.J.vanDrie,

Het klopt dat een aantal mensen hun nota niet konden openen via Mijn Energie, deze nota's konden wij bij de klantenservice wel openen en konden we direct sturen. Echter bij jouw nota krijgen wij nog steeds een leeg document. De twee bijkomende nota's die je ziet zijn leeg, deze zie je waarschijnlijk omdat onze technische dienst de nota heeft geprobeerd opnieuw aan te maken. Dat was zonder succes. Er zijn twee nota's, de originele jaarnota die je hebt, en de gecorrigeerde jaarnota die wij nog niet kunnen openen.

De correctie die in de nota staat die wij niet kunnen openen is dat de Korting op vastrecht is aangepast, zodat je deze hebt vanaf 1-2-2016 i.p.v. 25-2-2016. Dat is het verschil tussen de €100,05 en €102,02, de €1.97.

Ik begrijp dat het enorm vervelend is dat je de aanpassing nog niet kan zien in de nota. Onze technische dienst doet enorm hun best om het zo snel mogelijk op te lossen.

Bedankt voor je geduld!

Groeten van Tanja

Reageer