klantensevice en klantvriendelijkheid Qurrent versus Greenchoice

  • 8 november 2019
  • 0 reacties
  • 18 keer bekeken

In augustus is door Qurrent voor de laatste keer een maandbedrag afgeschreven. 

In september en in Oktober heb ik hier meerdere keren contact over opgenomen met Qurrent, wat overigens niet meeviel.

De chatmogelijk functioneert sowieso niet meer, net zo min als het keuze menu bij het bellen.  

Ik kreeg iedere keer andere antwoorden, de ene keer was zou ik al door Greenchoice overgenomen zijn, de andere keer nog niet, de 3e keer zat ik in het overname proces en werd zelfs een datum genoemd wanneer Greenchoice zou gaan afschrijven.

Allemaal wazig en ‘van het kastje naar de muur’ gestuurd worden. 

Ik heb ondertussen zelfs al juridische informatie ingewonnen m.b.t. het handelen van Qurrent omdat ik er helemaal klaar mee ben!

 

Uiteindelijk maar eens met de klantenservice van Greenchoice gebeld. 

(hoewel ik daar dus eigenlijk nog geen klant ben...)

Petje af, zeer goed geholpen en geïnformeerd.  

 

Zij kunnen in het Qurrent-systeem kijken en vertelden mij dat mijn contract pas in april 2020 gepland  staat om overgenomen te worden. 

“Mevrouw wat zijn we blij dat u belt,!”

Al die tijd zou er dus geen maandbedrag afgeschreven worden.  

Ik wordt nu via een versnelde procedure overgenomen.  

De datum van maandvoorschot afschrijven , is trouwens een heel andere als door Qurrent vertelt...

……….

Dus…

Ik nomineer Qurrent hierbij voor “de koude douche”

 

 

 

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer