Beantwoord

Klopt mijn jaarnota wel?

• 14 januari 2019
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Volgens mij kloppen de in rekening gebrachte termijnen niet die op de jaarnota zijn vermeld. De termijn van €80 van januari is niet op de jaarnota vermeld. Kan dit gecorrigeerd worden?
BVD
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 16 januari 2019, 10:55

Hoi Arjun,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!

Het 13e termijn (termijn januari 2019) zal worden meegenomen op de eindnota. Deze ontvang je binnen maximaal zes weken na 12 januari 2019.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Arjun,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!

Het 13e termijn (termijn januari 2019) zal worden meegenomen op de eindnota. Deze ontvang je binnen maximaal zes weken na 12 januari 2019.

Groet,
Tessa
Hoi Tessa,

Bedankt voor jouw antwoord.
Het gaat mij niet om de termijn van januari 2019, want als het goed is heeft Nuon mijn contract opgezegd en wordt er geen termijn meer in rekening gebracht.

Het gaat mij om de termijnen van januari 2018. Er is € 45,- (half januari) en € 80 (eind januari) van mijn rekening afgeschreven maar op de jaarnota is alleen de termijn van € 45,- aangegeven....

gr
Arjun
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Arjun,

Wij factureren altijd op de 8e van de maand en toen was jouw contract nog niet opgezegd. Het termijnbedrag van januari 2019 zal eind deze maand nog geïncasseerd worden en worden verrekend op jouw eindnota.

In januari 2018 zijn er inderdaad twee termijnen geïncasseerd. 1x € 45,00 voor de maand januari 2018 en 1x € 80.00 voor de maand februari 2018. Ze zijn beide meegenomen op de jaarnota.

Groet,
Tessa
Hoi Tessa,

Het eerste gedeelte is duidelijk, thanks.

Maar volgens mij klopt het dan nog steeds niet.
In 2018 zijn er 13 bedragen afgeschreven (1 x € 45 en 12 x € 80) terwijl er op mijn jaarnota 12 bedragen staan vermeld (€ 45 + 11 x € 80).

gr
Arjun
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Arjun,

Sorry, ik zei het verkeerd. Het termijnbedrag van februari 2019 zal eind deze maand nog geïncasseerd worden.

Het termijnbedrag van januari 2019 is eind december 2018 geïncasseerd en wordt verrekend op de eindnota. Oftewel, op de eindnota zullen er twee betaalde termijnbedragen worden verrekend met jouw verbruik.

Groet,
Tessa
Hoi Tessa,

Ok, bedankt voor je geduld en je antwoorden 😃
Ik wacht dan de eindnota af.

groet,
Arjun

Reageer