Beantwoord

Kun je de aanvraag voor mij annuleren?

• 20 december 2017
  • 1 reactie
  • 146 keer bekeken

Goedenavond,

Een week geleden heb ik jullie per e-mail gevraagd wat de opzegvergoeding is (die ik zelf een jaar lang moet voorschieten) bij mijn oude leverancier. Tot op heden geen reactie.
Ik heb jullie vandaag 3 keer geprobeerd te bellen, maar ongeacht welke optie ik kies in het keuzemenu, wordt de verbinding verbroken.
Vervolgens heb ik jullie per website weer dezelfde vraag gesteld en per e-mail nogmaals om een reactie gevraagd. Per e-mail krijg ik de reactie dat jullie binnen 2 weken (?!) reageren. Een absurd reactietermijn, en onbehoorlijk als je bedenktijd maar 14 dagen is.
Wij willen graag gebruik maken van de bedenktijd en ons contract per direct annuleren. Wat blijkt via de website? Ik kan dit alleen telefonisch doen. Maar dan moeten jullie wel opnemen.

Jullie mogen dan de groenste energie leveren, maar jullie klantenservice is waardeloos.

Ik ontvang graag binnen 24 uur bevestiging dat ons contract is geannuleerd.

Hartelijke groet,
Mara Blonden

Nog 1 tip: maak vooraf expliciet dat je als klant de opzegvergoeding van je vorige leverancier zelf een jaar lang moet voorschieten.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 22 december 2017, 15:14

Hoi Mara,

Ik kan goed begrijpen dat de omstandigheden rondom de aanmelding niet fijn zijn geweest.
In onze gegevens is jouw aanmelding reeds geannuleerd.
Hiervan is ook een bevestiging per e-mail toegezonden.

Mijn oprechte excuses voor deze ongemakken.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Mara,

Ik kan goed begrijpen dat de omstandigheden rondom de aanmelding niet fijn zijn geweest.
In onze gegevens is jouw aanmelding reeds geannuleerd.
Hiervan is ook een bevestiging per e-mail toegezonden.

Mijn oprechte excuses voor deze ongemakken.

Groeten van Giulia

Reageer