Beantwoord

Kunnen jullie de eindnota opnieuw toesturen?

  • 27 april 2018
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

De rekening werd al ontvangen, helaas een foutje opgetreden, de nieuwe energie leverancier neemt de boete afrekening voor zijn rekening. Daar moet ik een bewijs voor overleggen..
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 30 april 2018, 14:10

Hoi Sjef,

Welkom op de community 🙂

Ik heb de e-mail met de eindnota nogmaals naar je gestuurd.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Sjef,

Welkom op de community 🙂

Ik heb de e-mail met de eindnota nogmaals naar je gestuurd.

Groet,
Tessa

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen