Beantwoord

Kunnen jullie mij omzetten naar enkeltarief en mijn termijnbedrag wijzigen?

  • 1 januari 2018
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Klantenservice, morgen start mijn contract. Willen jullie me op enkeltarief zetten? Ik heb wel een dubbeltariefmeter maar dat heeft weinig zin i.v.m. teruglevering. Ik heb mijn meterstanden al doorgegeven.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 5 januari 2018, 16:21

Hoi Annelies, bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Excuus voor de iets verlate reactie :)

Ik heb meteen je gegevens aangepast naar enkeltarief, zodat dit zo wordt verrekend op je jaarnota. Ook ontvang je zo een bevestiging dat je maandbedrag is aangepast.

Fijn weekend alvast! Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Annelies, bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Excuus voor de iets verlate reactie :)

Ik heb meteen je gegevens aangepast naar enkeltarief, zodat dit zo wordt verrekend op je jaarnota. Ook ontvang je zo een bevestiging dat je maandbedrag is aangepast.

Fijn weekend alvast! Groetjes, Tanja
Willen jullie dan meteen mijn maandbedrag wijzigen naar €125? Via de website is €153 het minimale bedrag, dat is veel te hoog omdat ik teruglever. Ik heb bij de €125 rekening gehouden met gestegen kosten (energiebelasting, netwerkkosten e.d.) per 1-1-2018.

Reageer