Beantwoord

Kunnen jullie mijn termijnbedrag wijzigen?

  • 15 december 2017
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Vorige leverancier had samen met mij mndbedrag vastgesteld op € 150.00 en dat bleek bijna goed aan lage kant.
Voor komend jaar 2018 krijgen we hogere kosten maar wat Qurrent vaststelde acht ik aan hoge kant dus graag rond bedrag van 175 of 180 als dat verstandiger is.
Ik kan ondanks aanwijzingen nergens vastgesteld bedrag vinden om te wijzigen
Wilt u dat namens mij dan doen ??
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 18 december 2017, 16:29

Hallo Willem Beekmann,

Bedankt voor het bericht en welkom op de community.

Het termijnbedrag wordt gebaseerd op het standaardjaarverbruik. Dit kan natuurlijk wat afwijken van de daadwerkelijke kosten.
Natuurlijk pas ik dit termijnbedrag voor je aan naar €175. Hiervan ontvang je een bevestiging per mail.

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen in MijnEnergie?

Welkom terug bij Qurrent!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

2 reacties

Ondanks aanwijzing op internet kan ik de wijziging NIET tot stand brengen.
Ik zoek dus hulp bij klantenservice die dat namens mij willen doen.
Want ook telefonische bereikbaarheid is geen optie.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Willem Beekmann,

Bedankt voor het bericht en welkom op de community.

Het termijnbedrag wordt gebaseerd op het standaardjaarverbruik. Dit kan natuurlijk wat afwijken van de daadwerkelijke kosten.
Natuurlijk pas ik dit termijnbedrag voor je aan naar €175. Hiervan ontvang je een bevestiging per mail.

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen in MijnEnergie?

Welkom terug bij Qurrent!

Groetjes, Nina

Reageer