Beantwoord

Kunnen jullie mijn termijnbedrag wijzigen?

• 26 april 2018
  • 1 reactie
  • 111 keer bekeken

Ik wil graag mijn nieuwe contract inzien. Ik heb rond 20 april de contractgegevens aangepast op mijn woonadres Punter 30 Amstelveen. De reden van de wijziging is dat de contactpersoon dhr. P. Rooze niet meer woonachtig is op Punter 30 en het contract overgezet moest worden op mijn naam.

Tot mijn grote verbazing zie ik de eerste termijnbedrag afgeschreven worden op mijn bankrekening en deze is verhoogd van 135,- naar 147,-. Ik wil graag hierover uitleg want de gezinssamenstelling is gewijzigd van 4 naar 3 personen waardoor het energiegebruik alleen maar zal afnemen.

Tijdens het telefonisch afhandelen van het nieuwe contract was dit termijnbedrag niet aan mij doorgegeven. Graag een terugkoppeling en aanpassing termijnbedrag.

Met vriendelijke grote,

Nancy van der Louw
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 26 april 2018, 12:47

Hoi Nancy,

Welkom op de community! 🙂

Het termijnbedrag is berekend op het historische verbruik van het adres. Dit staat ook aangegeven in de contractbevestiging welke je op 3 april per e-mail hebt ontvangen. Dit is het gemiddelde verbruik van de afgelopen drie tot vijf jaar.

Ik heb het nu weer aangepast naar € 135,00. Je krijgt hier een bevestiging van per e-mail.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Nancy,

Welkom op de community! 🙂

Het termijnbedrag is berekend op het historische verbruik van het adres. Dit staat ook aangegeven in de contractbevestiging welke je op 3 april per e-mail hebt ontvangen. Dit is het gemiddelde verbruik van de afgelopen drie tot vijf jaar.

Ik heb het nu weer aangepast naar € 135,00. Je krijgt hier een bevestiging van per e-mail.

Groet,
Tessa

Reageer