Beantwoord

Maandbedrag aangepast, maar jaarnota nog niet ontvangen?

  • 25 januari 2017
  • 1 reactie
  • 131 keer bekeken

Het valt mij zojuist op dat mijn maandbedrag is aangepast (positief want het gaat naar beneden) maar ik heb nog geen jaarnota ontvangen.

Ik zou wel willen weten op basis waarvan het maandbedrag is aangepast.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 25 januari 2017, 10:04

Hoi Jan,

In de mail over het wijzigen van je maanbedrag staat dat dit op basis is van wat je netbeheerder doorgeeft. De netbeheerder is de eigenaar van je meter en de aansluiting van je energie.

De netbeheerder houdt het gemiddelde jaarverbruik bij van je adres. Op basis hiervan wordt je maandbedrag gebaseerd.

Dit staat dus los van je jaarnota. De jaarnota wordt op dit moment opgemaakt door onze administratie, deze krijg je binnenkort.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan,

In de mail over het wijzigen van je maanbedrag staat dat dit op basis is van wat je netbeheerder doorgeeft. De netbeheerder is de eigenaar van je meter en de aansluiting van je energie.

De netbeheerder houdt het gemiddelde jaarverbruik bij van je adres. Op basis hiervan wordt je maandbedrag gebaseerd.

Dit staat dus los van je jaarnota. De jaarnota wordt op dit moment opgemaakt door onze administratie, deze krijg je binnenkort.

Groetjes, Tanja

Reageer