Beantwoord

Maandbedrag verder verlagen dan in Mjin Energie mogelijk is?

• 15 maart 2017
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Beste,

Op 1 maart 2017 heb ik via websitecontactformulier een verzoek gestuurd om mijn voorschot te verlagen. Volgens de bevestigingsmail zou ik binnen 2 weken antwoord krijgen. Niet dus, twee weken zijn inmiddels verstreken.

Huidig voorschot is €127,00 en dat is veel te veel. Heb al ruim 3 jaar zonnepanelen en daar is schijnbaar geen rekening mee gehouden.

In de periode 2015-2016 heb ik netto €93,01 per maand betaald (elektra 782 kWh en gas 1610m3)
In de periode 2016-2017 heb ik netto €98,30 per maand betaald (elektra 820 kWh en gas 1840 m3)

Omdat ik dit jaar al 2x €127,00 betaald heb lijkt me een aanpassing minimaal naar €95,00 meer dan logisch. Met uw eigen systeem kan ik dit zelf niet zo laag instellen.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet, Wenzel
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 16 maart 2017, 10:04

Hoi Wenzel, welkom op de community!

In Mijn Energie zit inderdaad een beveiliging dat iemand zijn maandbedrag niet te laag kan zetten en vervolgens voor onverwachte kosten kan komen te zitten.

Natuurlijk kan het zijn dat het maandbedrag te hoog is bijvoorbeeld door zonnepanelen, de klantenservice kan het dan voor je aanpassen. Dit mag ook telefonisch worden doorgegeven.

Je hebt zojuist via de mail een bevestiging ontvangen dat het maandbedrag is aangepast naar €95,-.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Wenzel, welkom op de community!

In Mijn Energie zit inderdaad een beveiliging dat iemand zijn maandbedrag niet te laag kan zetten en vervolgens voor onverwachte kosten kan komen te zitten.

Natuurlijk kan het zijn dat het maandbedrag te hoog is bijvoorbeeld door zonnepanelen, de klantenservice kan het dan voor je aanpassen. Dit mag ook telefonisch worden doorgegeven.

Je hebt zojuist via de mail een bevestiging ontvangen dat het maandbedrag is aangepast naar €95,-.

Groeten van Tanja
Mail met bevestiging ontvangen. Dank U!

Reageer