Beantwoord

Mijn jaarnota is niet inzichtelijk wat nu?

• 30 juni 2018
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

op mijn qurent tref ik een rekening aan over de periode 26 juni tot 27 juni 2018 van 407 euro terwijl u beweerd mijn meterstanden nog niet te hebben ontvangen hoe kan u dit dan berekenen ik heb inmiddels mijn meterstanden aan u door gegeven maar ik kan mijn jaar afrekening nog steeds niet inzien ook mijn wind tegoed staat op nul hoe kan dat heeft het dit jaar niet gewaaid of zo wel word ik door u steeds benaderd om mijn contract te verlengen ook verhoogd u mijn maand bedrag met 50 % zonder dat er een jaar afrekening is vind nu al deze dingen nog normaal graag had ik hier uitleg over mvg PJC Ducker
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 18 juli 2018, 14:48

Hoi @paulducker,

Inmiddels staat er een jaarnota voor 2017/2018 voor je klaar. Ik heb deze zojuist naar je e-mailadres verstuurd.
Omdat de nota nu inzichtelijk is zal het te betalen bedrag van de wachtstand af worden gehaald. Mocht je dit bedrag hebben gestorneerd dan kan het nu binnen twee weken weer worden geïncasseerd.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

3 reacties

op mijn qurent staat een rekening over de periode 26 tot 27 juni 2018 van407 euro ik kan mijn jaar nota nog niet inzien omdat u die nog niet klaar hebt hoe kan u deze berekening dan maken toen u deze berekening maakte had u mijn meterstanden nog niet in uw bezit ook mijn wind tegoed staat plotseling op 0 plotseling heeft het dit jaar niet gewaaid volgen u u heeft ook mijn maand rekening verhoogd met 50 % terwijl mijn verbruik ongeveer het zelfde is gebleven als vorig jaar en toen kreeg ik 250 euro terug wel word ik regelmatig door u benaderd om mijn contract te verlengen en dan spreekt u over een verhoging van 25 % dat is nu dus het dubbele geworden ik wil pas nadat ik mijn jaar afrekening heb ontvangen de beslissing nemen of ik wel of niet wil verlengen en ook had ik graag uitleg over boven staande onregelmatigheden mvg PJC Ducker
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @paulducker,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Het is inderdaad erg vervelend dat er op dit moment geen inzicht is in deze jaarnota. Dit heeft te maken met een technisch probleem.
Ik heb zojuist gevraagd aan onze afdeling facturatie of zij een nota in een andere lay-out voor je op kunnen maken.
Ook wilde ik het bedrag wat nu geïncasseerd gaat worden op een wachtstand laten zetten. Echter zag ik dat het bedrag van de jaarnota al van je rekening is geïncasseerd.
Je kan dit bedrag storneren en dan telefonisch contact met ons opnemen wanneer je dit hebt gedaan. Wij zullen het bedrag dan gelijk op dispuut zetten tot je van ons een inzichtelijke nota hebt ontvangen.

De verhoging van je termijnbedrag heeft er mee te maken dat je nu op een variabel tarief over bent gegaan wat minder voordelig is dan een Prijs Zeker tarief. Het termijnbedrag is daarom verhoogd om je te behoeden voor een al te grote bijbetaling op je volgende jaarnota.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @paulducker,

Inmiddels staat er een jaarnota voor 2017/2018 voor je klaar. Ik heb deze zojuist naar je e-mailadres verstuurd.
Omdat de nota nu inzichtelijk is zal het te betalen bedrag van de wachtstand af worden gehaald. Mocht je dit bedrag hebben gestorneerd dan kan het nu binnen twee weken weer worden geïncasseerd.

Groeten,
Julian

Reageer