Beantwoord

Mijn jaarnota klopt niet kunnen jullie deze corrigeren?

• 15 januari 2018
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +7
Wij hebben de jaarrekening over 2017 ontvangen, waarvoor dank.
Nu blijkt dat deze is berekend op basis van hoog/laag tarief. Dit is niet juist.
Wij hebben een afspraak over levering op basis van enkel tarief. Dit is ook nog eens bevestigd per email door Tamara per email op 10 februari 2017.
Daarnaast constateren wij dat er over een opwekbonus wordt gesproken die berekend is vanaf 3 februari 2017 i.p.v. 19 januari 2017. Deze zouden we ook graag gecorrigeerd willen zien.

Wilt u zo vriendelijk zijn een nieuwe jaarnota op te stellen?

Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Klantnummer: 153232
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 18 januari 2018, 11:39

Hoi Jan,

Dankjewel voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat het enkeltarief is bevestigd, maar niet is toegepast. Sorry daarvoor! Ik heb het goed gezet in onze administratie zodat het bij een volgende nota meteen wordt gehandhaafd.

Waarom de opwekbonus pas ingaat per 3 februari 2018 weet ik niet, maar dit lijkt me ook niet kloppend.

Ik heb dus het verzoek uitgezet bij mijn collega's van de afdeling facturatie om de nota te corrigeren. Dit duurt maximaal 6 tot 8 weken. Zodra hij is gecorrigeerd, ontvang je per e-mail een nieuwe jaarnota.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jan,

Dankjewel voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat het enkeltarief is bevestigd, maar niet is toegepast. Sorry daarvoor! Ik heb het goed gezet in onze administratie zodat het bij een volgende nota meteen wordt gehandhaafd.

Waarom de opwekbonus pas ingaat per 3 februari 2018 weet ik niet, maar dit lijkt me ook niet kloppend.

Ik heb dus het verzoek uitgezet bij mijn collega's van de afdeling facturatie om de nota te corrigeren. Dit duurt maximaal 6 tot 8 weken. Zodra hij is gecorrigeerd, ontvang je per e-mail een nieuwe jaarnota.

Groet,
Tessa
Reputatie 3
Badge +7
Beste Tessa (@Tessa van Qurrent) en Tanja (@Tanja van Qurrent),

Ik heb deze melding 15 januari gedaan. De 8 weken zijn voorbij en ik heb geen gecorrigeerde jaarnota ontvangen.
Ik vind het überhaupt van de gekke dat als Qurrent een fout maakt ik toch weer helemaal achteraan moet aansluiten!?!?!?

Zou het op prijs stellen als jullie nu eens je commitment nakomen. Zeggen wat je gaat doen is een, maar vooral doen wat je zegt.

Jullie zo geliefde voetbalclub zegt het altijd "geen woorden maar daden"!

Zie graag per omgaande de gecorrigeerde jaarnota in mijn mailbox.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 2
Badge +5
Hi Jan,

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Zoals jij zelf al zegt in jouw reactie, en wat de spreuk van Feyenoord is, "Geen woorden maar daden".
Daarom ben ik zojuist langs de facturatieafdeling gelopen, met de vraag of de nota vandaag gecorrigeerd kan worden. En ja hoor, geen enkel probleem.
Terwijl ik dit bericht aan het typen ben, wordt de nota voor jou gecorrigeerd. Ik verwacht dat vandaag een e-mail volgt over de correctie 😉.

Groetjes,
Nathan

Reageer