Beantwoord

Mijn maand bedrag is bijna 200% lager dan de daadwerkelijke kosten en ik kan het niet verhogen.

  • 8 november 2018
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

Zie titel
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 9 november 2018, 11:24

Hoi @BartMaandag,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en hebben we een nieuw termijnbedrag voor je vastgesteld. Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd ter bevestiging van dit nieuwe termijnbedrag.
Mocht dit bedrag in de toekomst moeten worden aangepast dan kun je dit (met maximaal 10% naar beneden en maximaal 100% omhoog) doen via de website of door telefonisch contact met ons op te nemen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt voor de snelle service!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @BartMaandag,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en hebben we een nieuw termijnbedrag voor je vastgesteld. Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd ter bevestiging van dit nieuwe termijnbedrag.
Mocht dit bedrag in de toekomst moeten worden aangepast dan kun je dit (met maximaal 10% naar beneden en maximaal 100% omhoog) doen via de website of door telefonisch contact met ons op te nemen.

Groeten,
Julian

Reageer