Beantwoord

Mijn maand bedrag is bijna 200% lager dan de daadwerkelijke kosten en ik kan het niet verhogen.

• 8 november 2018
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Zie titel
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 9 november 2018, 11:24

Hoi @BartMaandag,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en hebben we een nieuw termijnbedrag voor je vastgesteld. Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd ter bevestiging van dit nieuwe termijnbedrag.
Mocht dit bedrag in de toekomst moeten worden aangepast dan kun je dit (met maximaal 10% naar beneden en maximaal 100% omhoog) doen via de website of door telefonisch contact met ons op te nemen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt voor de snelle service!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @BartMaandag,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en hebben we een nieuw termijnbedrag voor je vastgesteld. Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd ter bevestiging van dit nieuwe termijnbedrag.
Mocht dit bedrag in de toekomst moeten worden aangepast dan kun je dit (met maximaal 10% naar beneden en maximaal 100% omhoog) doen via de website of door telefonisch contact met ons op te nemen.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen