Beantwoord

Moet bij een verhuizing een termijnbedrag betalen voor beide woningen?

• 25 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

Binnenkort ga ik verhuizen. Ik heb dit al aangemeld.

Omdat ik mijn huidige huis nog niet verkocht heb, zit ik dus met dubbele kosten, die ik zo laag mogelijk wil laten uitkomen.

Ik wil vragen of de vaste kosten voor mij, in de overgangsperiode, daarom enkel in rekening kunnen worden gebracht. Is dat ok?

Met vriendelijke groet,
Emile de Vries
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 25 augustus 2017, 16:02

Hallo Emile,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Omdat je een energiecontract voor beide woningen zal hebben, zal er voor beide woningen een termijnbedrag in rekening worden gebracht.
Wel kunnen we voor de leegstaande woning het maandbedrag aanpassen naar het leegstandstarief.
Dan kun je het termijnbedrag verlagen naar mininaal €25 voor alleen stroom en minimaal €45 voor stroom en gas.
Dit zijn de minimale bedragen omdat we ook maandelijks vaste leveringskosten en netbeheerderskosten in rekening brengen.

Kunnen we dit voor je in orde maken? Je kan me altijd een privébericht sturen of contact opnemen met de klantenservice om het termijnbedrag aan te passen.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Emile,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Omdat je een energiecontract voor beide woningen zal hebben, zal er voor beide woningen een termijnbedrag in rekening worden gebracht.
Wel kunnen we voor de leegstaande woning het maandbedrag aanpassen naar het leegstandstarief.
Dan kun je het termijnbedrag verlagen naar mininaal €25 voor alleen stroom en minimaal €45 voor stroom en gas.
Dit zijn de minimale bedragen omdat we ook maandelijks vaste leveringskosten en netbeheerderskosten in rekening brengen.

Kunnen we dit voor je in orde maken? Je kan me altijd een privébericht sturen of contact opnemen met de klantenservice om het termijnbedrag aan te passen.

Groetjes, Nina

Reageer