Beantwoord

Onduidelijkheid over gas- en stroomtarieven?

Hallo

Omdat er na mijn 'hier is je contract' moment' een wijziging (ingangsdatum) is doorgevoerd blijkt op het aangepaste contract dat de tarieven anders zijn.
Hierover heb ik per mail contact gehad, maar we praten waarschijnlijk over verschillende contracten.
Ik heb bij "je Profiel -> Contractgegevens" geen mogelijkheid heb om mijn energietarieven te downloaden (zowel Chrome als InternetExplorer).

Ger
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 februari 2017, 10:26

Hoi Ger, welkom op de community :)

Als je de 2 contracten naast elkaar zet zie je dat de tarieven voor energie (het leveringstarief per kWh) in beide contracten gelijk is.

Het verschil zit hem in de energiebelasting en opslag duurzame energie. Deze belastingen van de overheid zijn per 1 januari 2017 aangepast. Dit is voor iedereen van toepassing ook mensen met een 'bestaand' contract.

Als je meer wil weten over de wijzigingen van de belasting door de overheid kan je kijken op de website van de belastingdienst.

Groetjes, Tanja

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ger, welkom op de community :)

Als je de 2 contracten naast elkaar zet zie je dat de tarieven voor energie (het leveringstarief per kWh) in beide contracten gelijk is.

Het verschil zit hem in de energiebelasting en opslag duurzame energie. Deze belastingen van de overheid zijn per 1 januari 2017 aangepast. Dit is voor iedereen van toepassing ook mensen met een 'bestaand' contract.

Als je meer wil weten over de wijzigingen van de belasting door de overheid kan je kijken op de website van de belastingdienst.

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen