Beantwoord

Ontvang ik een jaarnota van mijn Slimme Energiecontract?

• 16 februari 2017
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Kunt u mijn jaaroverzicht 2016 per mail toezenden?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 16 februari 2017, 14:37

Hoi Jaco, omdat je een Slimme Energiecontract hebt zit dat iets anders in elkaar.

Bij het slimme energiecontract betaal je geen voorschot zoals je weet (vast maandbedrag), maar ontvang je maandelijks een nota voor de hoeveelheid elektriciteit en gas die je in die maand hebt verbruikt.

Er wordt geen jaarnota opgesteld maar op de 12e maandnota worden eventuele tekortkomingen verrekend. Je contractjaar is om op 1-3-2017, dan wordt die 12e nota voor je opgemaakt.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jaco, omdat je een Slimme Energiecontract hebt zit dat iets anders in elkaar.

Bij het slimme energiecontract betaal je geen voorschot zoals je weet (vast maandbedrag), maar ontvang je maandelijks een nota voor de hoeveelheid elektriciteit en gas die je in die maand hebt verbruikt.

Er wordt geen jaarnota opgesteld maar op de 12e maandnota worden eventuele tekortkomingen verrekend. Je contractjaar is om op 1-3-2017, dan wordt die 12e nota voor je opgemaakt.

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen