Beantwoord

Overstappen naar SlimmeEnergiecontract kan dit?

• 7 april 2018
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik wil graag overstappen naar het SlimmeEnergiecontract, maar in het forumlier op de website is overstappen voor huidige Qurrent klanten geen optie. Daarnaast heb ik een aantal Windtegoeden, hoe worden die dan verrekend?

vraag: hoe werkt het met windtegoeden icm met slimme energiecontract en hoe stap ik over?

grt Ingrid
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 9 april 2018, 14:53

Hoi Ingrid,

Welkom op de community!

Wat leuk dat je interesse hebt in het SlimmeEnergiecontract. Ik zie dat jouw contract bijna afloopt, dus aansluitend hieraan kan je overstappen naar het SlimmeEnergiecontract als je dit wilt.

De vraag hoe dit gaat in combinatie met windtegoeden heb ik even voor je uitgezet, want dit durf ik zo ook niet te beantwoorden. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Ingrid,

Welkom op de community!

Wat leuk dat je interesse hebt in het SlimmeEnergiecontract. Ik zie dat jouw contract bijna afloopt, dus aansluitend hieraan kan je overstappen naar het SlimmeEnergiecontract als je dit wilt.

De vraag hoe dit gaat in combinatie met windtegoeden heb ik even voor je uitgezet, want dit durf ik zo ook niet te beantwoorden. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Ingrid,

Ik heb al antwoord op je andere vraag! 🙂
De opwek van het windtegoed wordt iedere maand verrekend op de nota. Jouw windtegoeden blijf je dus gewoon behouden.

Groet,
Tessa
Hoi Tessa,

Top, dan wil ik graag overstappen. He5 formulier op de website past niet helemaal voor huidige klant, dus hoe regel ik dat dan? Kan jij dat in orde maken?

groet, Ingrid
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Ingrid,

Dan maken wij dat in orde! Je Slim Energie Contract zal ingaan op 1 mei 2018. Hiervan ontvang je aan het eind van april bevestiging van per mail.

Groet,
Tomer

Reageer