Qbox nota onterecht verstuurd

• 22 februari 2018
  • 6 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +9
Vandaag is er naar een gedeelte van onze klanten een nota verstuurd over de borg van de Qbox. Deze nota had niet verzonden moeten worden en kan als niet verzonden beschouwd. Onze excuses voor de eventuele verwarring.

6 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hi SjonnyLubbers,

Welkom op onze community. Ik heb jouw reactie naar dit topic verplaatst.
Zoals je kan zien, hebben wij naar een groep klanten terecht een factuur gestuurd, maar veel te laat. Ik zie zelf terug in onze administratie dat jij netjes hebt betaald voor de Qbox.
Je kan dus de factuur als betaald beschouwen. Excuses voor de verwarring die hierover is ontstaan.

Groetjes,
Nathan
Goeden avond.

Ik kreeg een mailtje dat er een factuur open stond en deze binnen 14 dagen word uitgevoerd.
het gaat hier om de borg van de qbox die ik reeds al heb voldaan, hier heb ik uiteraard een bewijs van. |
QURRENT NEDERLAND B.V.
49,00 AF
https://https://
Tegenrekening: NL33 RABO 0169 2134 39
Omschrijving: 251622 / 345572--
Via: Euro-incasso
Rentedatum: 7 december 2017
Verwerkingsdatum: 7 december 2017
Kenmerk machtiging: 20171125222514005
Incassant ID: NL31ZZZ244334090000
Transactiereferentie: 453-251622-20001922-0

Ik neem aan dat ik niet dubbel hoef te betalen voor borg.

Hoor graag hoe het zit.

Groetjes,

Sjonny
Reputatie 3
Badge +9
Hoi LeovanderHeiden,

Ik heb je reactie naar dit topic verplaatst. Je kan de nota als niet verzonden beschouwen.

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi H.Garst,

Ik heb je reactie naar dit topic verplaatst. Je kan de nota als niet verzonden beschouwen.

Groet,

Jeroen
Vandaag kregen we een mail met daarin een factuur voor het betalen van een borg voor de Xbox; waarom is dat?
We hebben jaren geleden de Qbox aangeschaft/gekocht en nu ineens een borg betalen?
graag uitleg hieromtrent.

vr gr
Hittjo Garst
Badge
Beste Qurrent,
Waarom krijg ik nogmaals een factuur voor mijn Qbox?
Klantnummer: 150732 Ordernummer: 310183.
Ik heb de borg al betaald in September 2017?????

Ik ga de Qbox binnenkort terugsturen omdat ik Qurrent verlaten ga, maar dan zou ik juist de borg terug moeten krijgen.

Met vriendelijke groeten,
Leo

Reageer