Beantwoord

Qurrent incasseert eerder dan het contract start?

• 19 januari 2017
  • 2 reacties
  • 176 keer bekeken

m.i.v. 12 januari ben ik klant van Qurrent, toch heeft u al op 27 december 2016 een incasso gedaan van 167 euro. Mijn oude leverancier deed dat gelijktijdig met jullie. Zit nu inmiddels 7 minuten aan de telefoon om dit recht te zetten en ben het achtergrondmuziekje met vogelgeluiden spuugzat. Misschien dan maar hier opheldering?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 20 januari 2017, 14:16

Hoi L.M.Huyg,

Ik begrijp dat je inmiddels het antwoord al hebt. Excuses dat je er via de telefonie niet door kwam, 7 minuten is zeker niet normaliter de wachttijd.

Qurrent incasseert inderdaad vooraf, dat verschilt per energieleverancier. Elke maand wordt op de 26e of 27e het maanbedrag geïncasseerd (afhankelijk van je bank).

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels is mijn vraag beantwoord. Blijf het een vreemde gang van zaken vinden…
Reputatie 5
Badge +13
Hoi L.M.Huyg,

Ik begrijp dat je inmiddels het antwoord al hebt. Excuses dat je er via de telefonie niet door kwam, 7 minuten is zeker niet normaliter de wachttijd.

Qurrent incasseert inderdaad vooraf, dat verschilt per energieleverancier. Elke maand wordt op de 26e of 27e het maanbedrag geïncasseerd (afhankelijk van je bank).

Groetjes, Tanja

Reageer