Beantwoord

Storting van Qurrent op mijn rekening

• 27 maart 2019
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Hallo allen,

Vandaag zag ik dat ik een bedrag gestort heb gekregen van Qurrent. Deze is exact gelijk aan de huidige maandelijkse termijn, welke de 26ste (gisteren) was afgeschreven.

Nu is mijn vraag of er iets mis is gegaan en ik dit bedrag weer terug moet betalen, of is er een andere reden waarom dit is gestort? De omschrijving bij de storting biedt geen opheldering. Het is niet de eindejaarsnota. Deze is reeds verrekend.

Groeten,
Roy
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 28 maart 2019, 08:46

Hoi Roy,

Dankjewel voor je bericht!
Het lijkt erop dat termijn maart dubbel was geïncasseerd: op 22 februari en op 26 februari.
We hebben toen een van deze bedragen weer teruggeboekt.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Roy,

Dankjewel voor je bericht!
Het lijkt erop dat termijn maart dubbel was geïncasseerd: op 22 februari en op 26 februari.
We hebben toen een van deze bedragen weer teruggeboekt.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Hallo Joost,

Zojuist heb ik dat even nagekeken. Ik kan geen dubbele afschrijving vinden. Ik heb alleen een afschrijving staan op 26 februari. De eerstvolgende is die van 26 maart deze week. Dus dat is het dan niet geweest. Wat dan wel? Een foutje van jullie kant?
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Roy ter Maat,

Het is inderdaad een foutje vanuit onze kant. Er was een dubbele afschrijving gepland. Deze tweede afschrijving is tegengehouden, maar in een ander systeem was dit niet doorgevoerd. Daarom is het termijnbedrag teruggestort terwijl niet niet had moeten gebeuren. Ik heb even met de financiële afdeling overlegd, zij gaan het termijnbedrag voor de maand maart opnieuw incasseren. Daarna loopt alles weer zoals het hoort. Excuses voor het ongemak.

Groet, Simon

Reageer