Beantwoord

Tarieven jaarnota

  • 18 december 2018
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben in oktober 2017 overgestapt naar Qurrent met als ingangsdatum contract 10/12/17. Destijds heb ik een 3 jaar prijs zeker contract bij Qurrent afgesloten. Nu krijg ik vandaag de jaarnota, en de gebruikstarieven tot en met 31/12/17 zijn volgens contract, de tarieven tot en met 10/12/18 zijn niet volgens contract. Graag wil ik daar correctie op. Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Wilfred van Leeuwen
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 19 december 2018, 09:50

Hoi Wilfred,

Dankjewel voor je bericht, en welkom op de community!

In je contract zet je de leveringstarieven vast. Die blijven ook gelijk over je hele jaar.
De kosten die zijn veranderd zijn de belastingen. Deze worden altijd per 1 januari gewijzigd. Deze moeten wij doorberekenen en kunnen we dus niet vastzetten.
De kosten die je bij ons maakt blijven gelijk.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Wilfred,

Dankjewel voor je bericht, en welkom op de community!

In je contract zet je de leveringstarieven vast. Die blijven ook gelijk over je hele jaar.
De kosten die zijn veranderd zijn de belastingen. Deze worden altijd per 1 januari gewijzigd. Deze moeten wij doorberekenen en kunnen we dus niet vastzetten.
De kosten die je bij ons maakt blijven gelijk.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost

Reageer