Beantwoord

Te hoog maandbedrag?

• 14 september 2017
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik ontving de jaarnota. Krijg € 600,00 terug en toch zou mijn maandbedrag verhoogd moeten worden. Ik begrijp dat niet. Wie kan het me uitleggen?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 18 september 2017, 13:04

Hoi Roelina (en dank voor de aanmoediging, John.v),

Goed dat je ons hier hebt kunnen vinden! Ik zie dat je je maandbedrag in juli zelf hebt aangepast naar €225. Dit is de reden waarom dit bedrag ook vermeld is op jouw jaarnota en je nieuwe contract. Ik zie in ons systeem dat het adviesbedrag, berekend op basis van je verbruik van afgelopen jaar, €140 is. Volgens de laatste wijziging die je via MijnEnergie hebt doorgegeven op 14 september, staat jouw maandbedrag op dit moment op €205. Wil je dat we het voor je nog verder verlagen?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Roelina (en dank voor de aanmoediging, John.v),

Goed dat je ons hier hebt kunnen vinden! Ik zie dat je je maandbedrag in juli zelf hebt aangepast naar €225. Dit is de reden waarom dit bedrag ook vermeld is op jouw jaarnota en je nieuwe contract. Ik zie in ons systeem dat het adviesbedrag, berekend op basis van je verbruik van afgelopen jaar, €140 is. Volgens de laatste wijziging die je via MijnEnergie hebt doorgegeven op 14 september, staat jouw maandbedrag op dit moment op €205. Wil je dat we het voor je nog verder verlagen?

Groeten,

Natalia
Badge +4
Nou dames en heren van Qurrent! brand maar los over dit probleem!!!
Lijkt mij ook fout, maar ik kan het helemaal niet verlagen tot een bedrag minder dan mijn vorige maandnota. Wil dus graag uitleg.
Badge +4
Dat is heel onlogisch, zou eerder zeggen verlaag uw maand bedrag! Lijkt mij een foutje

Reageer