Beantwoord

terug zetten maand bedrag

• 5 februari 2019
  • 8 reacties
  • 178 keer bekeken

de website werkt al zeker een jaar niet . Nu krijg je zelfs een mail dat je het maand bedrag kunt aan passen voor 15 feb. maar niets werkt . de chat ook niet .
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 februari 2019, 11:21

Hoi,

Inmiddels hebben we je gesproken. Excuus voor het wachten!
Het termijnbedrag kun je maar tot een bepaald bedrag wijzigen, vandaar dat dit niet ging.

Groet, Joost
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi,

Inmiddels hebben we je gesproken. Excuus voor het wachten!
Het termijnbedrag kun je maar tot een bepaald bedrag wijzigen, vandaar dat dit niet ging.

Groet, Joost
wat een onzin Joost het werkt al een jaar niet ,men komt niet eens op de pagina .staat altijd
sorry kom later terug chat ook niet
groet Lea
Inderdaad onzin! Het werkt niet. Voor 15 februari het termijnbedrag terugzetten kan dus niet.
En hoe kan het dat ik in december nog uitgebreid contact heb gehad over het nieuwe - verhoogde - maandbedrag, en dat dit verhoogde maandbedrag nu opeens weer verhoogd wordt. Wat is er nu bekend dat in december nog niet bekend was? Komt over als een warboel....
IK wil mijn maandbedrag ook wijzigen maar dat lukt niet.
Wat moet ik doen?
Vandaag mijn jaarnota gekregen. Met een termijn bedrag van 125 euro, ongeveer 50 euro terug gekregen.

Door de berichten over verhoogde belastingen etc, met ingang van 1-1-2019, zelf mijn maandbedrag verhoogd naar 150 euro per maand. Dus 25 euro per maand, is 300 euro per jaar meer. Lijkt mij veilig, gebaseerd op de nieuwsberichten.

Nu krijg ik een bericht dat mijn termijnbedrag verhoogd is naar 179 euro. Dit zou betekenen dat Qurrent rekent met een verhoging van ruim 600 per jaar. Is dat niet heel veel????
Ik kan hem niet lager zetten op totaal 150 per maand, omdat er een minimum is.

Hoe zit dit? Paul
Reputatie 4
Badge +8
Bedankt voor alle reactie. Ik zal deze hieronder per persoon beantwoorden.

@HLANGESTRAAT: Ik zie inderdaad dat het termijnbedrag is aangepast, nadat jij dat zelf hebt gewijzigd. De aanpassing van het termijnbedrag is hoger dan wat in het verlengaanbod stond. Dit komt doordat in het verlengaanbod geen rekening werd gehouden met de vernieuwde energiebelasting. Ik kan het termijnbedrag terugzetten naar het door jouw gewenste bedrag. In dat geval hoor ik dat graag. Het is daarbij belangrijk rekening te houden met het feit dat je uiteindelijk betaalt voor wat je daadwerkelijk verbruikt, dus een laag termijnbedrag kan negatieve gevolgen hebben voor je jaarnota.

@fam_assies: Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad, en dat het termijnbedrag is aangepast. Mocht je ergens nog vragen over hebben, dan horen we dat graag.

@PaulFettelaar: De verhoging die wij hebben berekend is inderdaad fors hoger dan je vorige termijnbedrag. Wil je dat ik het aanpas naar € 150. Ook hier geldt uiteraard dat het uiteindelijk om je daadwerkelijke verbruik gaat, dus dat de daadwerkelijke kosten worden berekend en verrekend op je jaarnota.

Vriendelijke groet,
Tomer
Beste Tomer, Het is inderdaad mijn opzet om het termijnbedrag te zetten op 150 euro. Dus graag voor mij uitvoeren. Ik ga ervanuit dat de automatische verhoging van 125 naar 179 een foute berekening van jullie zijde is, omdat dat niet terug te voeren is naar de vernieuwde energiebelasting. Toch?

vriendelijke groet,

Paul
Reputatie 2
Badge +9
Klopt! We hebben de verhoging toegepast op de verhoging die je zelf al had gedaan. Je termijnbedrag is dus onnodig twee keer verhoogd.
Ik ga je termijnbedrag nu aanpassen naar 150 euro. Het kan zo zijn dat we nog één keer het hoge termijnbedrag gaan incasseren. Vanaf de termijnen daarna incasseren we 150 euro.
Excuus voor de verwarring!

Groet, Joost

Reageer