Terugbetaling eindnota

• 23 september 2019
  • 0 reacties
  • 41 keer bekeken

Als het gaat om het terug ontvangen, dan lees ik in deze community dat Qurrent daar niet zo heel goed in is. Er zijn behoorlijk wat reacties te vinden over dit onderwerp. Zelf kreeg ik een email dat ook ik geld terug ga krijgen en dat dit binnen 14 dagen overgemaakt zal worden. In de bijgevoegde PDF staat echter alweer dat dit binnen 18 dagen zal gebeuren. Hier gaat duidelijk al iets niet goed. Ik zit op het moment van schrijven nog niet aan de voorgestelde 14 dagen,dus ik mag niet zeuren, maar ik zal er niet vreemd van opkijken als er dan nog niks is overgemaakt gezien de berichten. Het hele jaar verwacht men wel dat je als klant netjes je betalingen doet, andersom mag je blijkbaar alleen maar afwachten omdat men met verhaaltjes komt zoals verrekenen, zeker zijn dat het allemaal klopt. Qurrent, kom op zeg. Met de technologie van tegenwoordig weten jullie donders goed dat de getalletjes wel kloppen. Zeg gewoon eerlijk dat jullie wachten op het eventueel verrekenen van een nieuwe termijn zodat dit weer geld oplevert en dat het uiteindelijk ook voor de rente goed is, voor jullie dan. Op een knop drukken om terug te betalen lijkt mij niet zo moeilijk, toch?
Ik schrijf dit omdat ik het betreur dat je best veel lees over dit onderwerp en dit is nu net een van de punten waar je mee zou kunnen scoren bij je klanten.

0 reacties

Geen reactie

Reageer