Ik ben in oktober 2016 lid geworden van Qurrent. Normaal ontving ik de jaarnota altijd in september-november. Afgelopen april vond Qurrent het echter nodig mij een tussentijdse rekening te sturen over sept 2018-april 2019, met als gevolg € 725 bijbetalen. Na het bestuderen van de rekening kwam ik erachter dat ik zoveel moest bijbetalen, omdat deze rekening alleen de dure wintermaanden omvat, waarin je nou eenmaal meer gas en stroom verbruikt en waarin de zonnepanelen weinig opbrengen. Normaal wordt dit gebruik gemiddeld over het hele jaar. Daarnaast hebben ze ook mijn voorschot maar even verhoogd van €144 naar €186. Ik heb een paar keer naar Qurrent gebeld of ze mij uit kunnen leggen waarom ze mij ineens een tussentijdse rekening sturen. De medewerker wist daarop geen antwoord en ik zou teruggebeld worden. Dit is echter nooit gebeurd. Ik hoop via deze weg er toch achter te komen waarom Qurrent mij een tussentijdse rekening verstuurd en of andere klanten dit ook hebben gehad. Mag Qurrent dit zomaar doen of zijn hier regels voor? Als ze dit bij alle klanten doen levert dit hun op korte termijn heel veel cash op.