Vraag

Vergoeding overstapboete

• 20 mei 2018
  • 5 reacties
  • 183 keer bekeken

Ik kreeg een aanbod van Qurrent om over te stappen, waar ik op in ben gegaan, Qurrent zou de overstapboete betalen. Nu zie ik mijn jaarnota, waar dit geregeld zou worden, naar ik zie de terug betaling van de overstapboete er niet opstaan. Ik hoop dat dit snel geregeld wordt en teruggestort wordt. Ik zie uw reactie graag tegemoet.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Marcel,

Goed dat je ons hier hebt gevonden!

Ik begrijp dat je hier in middels telefonisch contact over hebt gehad met een collega, en dat alles is opgelost. Mocht je via deze weg nog meer vagen hebben, dan horen wij dat graag :)

Groet,
Tomer
Beste Tomer,

Ik heb inderdaad telefonisch contact gehad met een collega van je. Het is inderdaad opgelost, ik heb wel voor de zekerheid gevraagd of ze de oplossing op de mail wilt zetten. Zodat ik het zwart op wit heb staan en hier op terug kan grijpen (wat ik niet aanneem om dit nodig te hebben).

Gr. Marcel
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Marcel,

Goed om te horen. Ik heb het zojuist ook nog even naar je gemaild. Fijn dat het zo opgelost is!

Groet,

Jeroen
Hoi Jeroen,

net ook terug gemaild, de eindnota is gisteren naar je collega Lucia gemaild.
Ik neem aan dat het zo in orde is.

Groet,
Marcel
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Marcel,

Ik zie jouw reactie op de e-mail van mijn collega Jeroen. Echter zie ik niet de e-mail gericht aan Lucia met de eindnota in de bijlage.
Kan je de eindnota nogmaals mailen naar vraag@qurrent.nl? Dan pak ik het vandaag nog op en zal ik het aan je bevestigen.

Groet,
Tessa

Reageer