Beantwoord

Verhoging van het maandbedrag op basis waarvan?

• 7 september 2018
  • 1 reactie
  • 130 keer bekeken

Ik heb van 12 januari 2018 tot heden 5kWh gebruikt (heb 24 zonnepanelen) en betaal 60 euro voorschot.

Kreeg net bericht dat dit verhoogd is naar 80 euro. Klinkt voor mij onlogisch maar ongetwijfeld heeft iemand erover nagedacht...;-)

Is er iemand die mij kan uitleggen waarom ik meer voorschot moet betalen?

Merci, Ronald
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 10 september 2018, 11:44

Hoi @RonaldGrahmbeek,

Bedankt voor je bericht.

De wijziging van je termijnbedrag heeft te maken met het verlopen van je contract, zoals we net telefonisch hebben besproken.
Echter is hierin geen rekening gehouden met je zonnepanelen en daarom heb ik het termijnbedrag zojuist teruggezet op de eerder afgesproken € 60,00.

Uiteraard willen we je graag van de allergroenste energie blijven voorzien dus ik ga ook achter een mooi verlengaanbod voor je aan;).

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @RonaldGrahmbeek,

Bedankt voor je bericht.

De wijziging van je termijnbedrag heeft te maken met het verlopen van je contract, zoals we net telefonisch hebben besproken.
Echter is hierin geen rekening gehouden met je zonnepanelen en daarom heb ik het termijnbedrag zojuist teruggezet op de eerder afgesproken € 60,00.

Uiteraard willen we je graag van de allergroenste energie blijven voorzien dus ik ga ook achter een mooi verlengaanbod voor je aan;).

Groeten,
Julian

Reageer