Beantwoord

Verlengingsaanbod

• 22 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Goededag,

vandaag heb ik telefonisch contact gezoch met jullie klantenservice, met Daniel gesproken, over het verlengingsaanbod, waarbij mijn maandelijks termijn dag verdubbeld. Hij zou het voor mij uitzoeken en hierop terugkomen per email. Ik ehb nog niets vernomen. Wel werd ik rond de middag weer gebeld, nu door een salesmedewerker om het verlengingsaanbod te bespreken. Maar ik wil graag weten wat er aan de hand is, dat mijn termijn bedrag verdubbeld, bij een gelijk verbuik met vorig jaar.
gr. Maria
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 24 oktober 2018, 09:59

Hoi @MJMKrens,

Bij het verlengaanbod wordt er uitgegaan van het historisch verbruik over de afgelopen 3-5 jaar op jouw adres. Je verlengaanbod is nog geldig tot nadat er weer een jaar is verstreken, 6-1-2019. We kunnen dan kijken of het termijnbedrag wellicht te hoog is omdat jouw verbruik lager blijkt te zijn dan we hadden gedacht. Het termijnbedrag kunnen we altijd nog aanpassen, het belangrijkste is of je akkoord bent met de tarieven. Uiteindelijk wil je natuurlijk ook weten wat dat precies gaat kosten, maar daarvoor hebben we de verbruiksgegevens nodig die we pas in januari hebben. Een van de oorzaken dat termijnbedragen in ieder geval omhoog gaan vanaf volgend jaar zijn de belastingen op energie en gas die per 1 januari omhoog gaan, maar dat verklaart niet een verdubbeling.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @MJMKrens,

Bij het verlengaanbod wordt er uitgegaan van het historisch verbruik over de afgelopen 3-5 jaar op jouw adres. Je verlengaanbod is nog geldig tot nadat er weer een jaar is verstreken, 6-1-2019. We kunnen dan kijken of het termijnbedrag wellicht te hoog is omdat jouw verbruik lager blijkt te zijn dan we hadden gedacht. Het termijnbedrag kunnen we altijd nog aanpassen, het belangrijkste is of je akkoord bent met de tarieven. Uiteindelijk wil je natuurlijk ook weten wat dat precies gaat kosten, maar daarvoor hebben we de verbruiksgegevens nodig die we pas in januari hebben. Een van de oorzaken dat termijnbedragen in ieder geval omhoog gaan vanaf volgend jaar zijn de belastingen op energie en gas die per 1 januari omhoog gaan, maar dat verklaart niet een verdubbeling.

Groet,

Fokke

Reageer