Verrekening jaarnota

• 9 februari 2018
  • 5 reacties
  • 167 keer bekeken

Waarom wordt mijn mail niet beantwoord? In januari heb ik van jullie de vraag gekregen om foto's te maken van mijn meterstanden omdat het niet kon kloppen volgens jullie. Deze direct verstuurd en zijn ook verwerkt door jullie alleen feitelijk onjuist. Dit heb ik in meerdere mailtjes aangegeven maar ik krijg hier geen reactie op. Terwijl jullie wel snel reageerde nadat ik de meterstanden heb doorgegeven om de jaarnota op te maken. Dus ik ben wel klaar met deze firma.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Erik,

Excuus dat je een aanmaning hebt ontvangen, deze had inderdaad niet verzonden moeten worden. Ik heb deze factuur nu op on hold gezet. We gaan je jaarnota corrigeren tegen het dubbele tarief. Zodra deze is gecorrigeerd hoor je van ons!

Groet,

Jeroen
Aangezien een reactie uitbleef had ik het in rekening gebrachte bedrag tbv jaarrekening terug laten boeken, om toch te proberen contact te krijgen. Gelukt! Vandaag kreeg ik een aanmaning. Gebeld met debiteurenafdeling, werd overigens direct te wootd gestaan maar wel doorverbonden naar afdeling die mee kan kijken in de nota. Na 15 minuten verbinding maat verbroken. Daar is mijn tijd te kostbaar voor. Vandaag is overigens de slimme meter vervangen, dus krijgen jullie weer nieuwe meterstanden door. Bij deze moet de aanmaning als niet verzonden beschouwd worden aangezien qurrent nog steeds geen juiste jaarnota heeft opgemaakt. Kortom qurrent ga jullie werk eens doen zodat ik hier niet zoveel tijd aan kwijt ben.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Erik,

Als moderators reageren we altijd eerst hier op de vragen, natuurlijk pakken we daar de eerdere mailwisselingen ook bij om je een zo goed mogelijk antwoord te geven. Door de opgelopen achterstand was het niet mogelijk om eerder op je mail te reageren, we zijn nu hard bezig om deze achterstand in te lopen. Als je liever contact hebt via de mail is dat natuurlijk ook mogelijk! We zullen je jaarnota corrigeren tegen dubbel tarief.

Groet,

Jeroen
Wacht maar tot 5 maart maar ik verwacht/eis wel dat de afgelrzen meterstanden worden gebruikt en niet het hoog en laag verwisselen. Blijkbaar is mijn mail nu wel gelezen gezien het feit dat je weet wanneer de meter wordt vervangen. Waarom geen reactie va mail? Jullie weten me wel via mail te vinden om contract te verlengen.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Erik,

Mijn excuses voor het feit dat je mail niet is beantwoord. Goed dat je ons hier hebt gevonden.

Op 5 maart wordt je meter vervangen. Wij kunnen daarom twee dingen doen:

- Tot 5 maart wachten met het corrigeren van de jaarnota, waarbij hoog en laag verbruik uitzonderlijk worden verrekend.

- Per direct de jaarnota corrigeren, maar tegen enkeltarief, waarbij hoog en laag tarief bij elkaar worden opgeteld.

Wij horen graag waar je voorkeur naar uitgaat.

Groet,
Tomer

Reageer