Beantwoord

Verrekening postcodeloterij / qurrent cadeau ad € 400

• 26 juli 2018
  • 1 reactie
  • 317 keer bekeken

Goedemorgen,
Via de Postcodeloterij bij Qurrent gekomen vanaf 25 juli. Ik heb mij aangemeld bij Qurrent met cadeaucode 54025529. Dit cadeau bedraagt € 400. Aanmelding vond plaats op 25 juni 2018. In de voorwaarden -punt 2 van mijn Postcodeloterij/Qurrent cadeau kaart-, staat dat deze korting de eerste 8 maanden wordt verrekend als een maandelijkse korting van € 50 op het maandbedrag. Vandaag schrijft Qurrent echter het volledige termijn bedrag af van € 75 in plaats van € 75 - € 50 = € 25
Graag uw controle op het bovenstaande waarvoor hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 27 juli 2018, 15:20

Hoi Renlei25,

Welkom op onze community!

In het termijnbedrag in je contract is de maandelijkse aftrek van € 50 al verwerkt, door het van de stroomkosten af te halen. Hiervoor staat het minimum van € 5. Het kan natuurlijk zo zijn dat de kosten voor stroom niet hoog genoeg zijn om daarop € 50 te besparen. In dat geval kunnen wij de kosten nog iets verlagen.

Inmiddels zie ik dat je al telefonisch contact hebt gehad met een collega van mij. Mocht je alsnog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Renlei25,

Welkom op onze community!

In het termijnbedrag in je contract is de maandelijkse aftrek van € 50 al verwerkt, door het van de stroomkosten af te halen. Hiervoor staat het minimum van € 5. Het kan natuurlijk zo zijn dat de kosten voor stroom niet hoog genoeg zijn om daarop € 50 te besparen. In dat geval kunnen wij de kosten nog iets verlagen.

Inmiddels zie ik dat je al telefonisch contact hebt gehad met een collega van mij. Mocht je alsnog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag.

Groet,
Tomer

Reageer