Beantwoord

Voorschot bedrag betaald, februari 2019, maar ik ben geen klant meer.

• 3 februari 2019
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Geachte,

Ik zie op mij rekening dat jullie een bedrag geïnd hebben voor de maand februari. Wanneer krijg ik dat weet terug, aangezien ik geen klant meer bij jullie ben?

Ik heb in december al mijn overstap geregeld, dus dat was ruim op tijd.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Richard
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 5 februari 2019, 09:14

Hoi @R.Huizing,

Dankjewel voor je bericht!

We nemen al je betalingen mee op je eindafrekening. De incasso van februari wordt al naar de bank gestuurd, vandaar dat deze al was gedaan.
Het bedrag is terug te vinden op je eindnota, op pagina 9, en is van je verbruikskosten afgetrokken.
Na de eindafrekening heb je een bedrag van ons teruggekregen, dat is dus inclusief termijn februari.

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @R.Huizing,

Dankjewel voor je bericht!

We nemen al je betalingen mee op je eindafrekening. De incasso van februari wordt al naar de bank gestuurd, vandaar dat deze al was gedaan.
Het bedrag is terug te vinden op je eindnota, op pagina 9, en is van je verbruikskosten afgetrokken.
Na de eindafrekening heb je een bedrag van ons teruggekregen, dat is dus inclusief termijn februari.

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen