Waar blijft de uitbetaling van de borg van mijn Qbox?

• 15 november 2018
  • 12 reacties
  • 285 keer bekeken

Even ter mededeling voor de rest hier. Qurrent doet z'n best om de borg in te houden als je hem terug gestuurd hebt. Elke keer is er weer een smoesje. Ik wacht nu al 2,5e maand op mijn geld. Het is geen groot bedrag voor ons, maar de manier waarop Qurrent met z'n (oud) klanten omspringt is niet goed. De administratie daar is een puinhoop.

4 september is de Q-Box ontvangen en nu is het overmaken al 3x misgegaan....
Enfin, het hele relaas (in een paar tweets) staat hier:

https://twitter.com/avwie/status/1063050370539118594

12 reacties

Even ter mededeling voor de rest hier. Qurrent doet z'n best om de borg in te houden als je hem terug gestuurd hebt. Elke keer is er weer een smoesje. Ik wacht nu al 2,5e maand op mijn geld. Het is geen groot bedrag voor ons, maar de manier waarop Qurrent met z'n (oud) klanten omspringt is niet goed. De administratie daar is een puinhoop en doet vermoeden dat ze op omvallen staan.

4 september is de Q-Box ontvangen en nu is het overmaken al 3x misgegaan....
Enfin, het hele relaas (in een paar tweets) staat hier:

https://twitter.com/avwie/status/1063050370539118594
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @ArjanWieringen,

Er is bij de uitbetaling administratief inderdaad een hoop fout gegaan bij jou. Dat verdient absoluut geen schoonheidsprijs, nogmaals excuses hiervoor. Als het goed is ben je gisteren per mail door Joost op de hoogte gesteld, dat je uitbetaling op de spoedlijst staat en uiterlijk volgende week op je rekening staat.

Groet,

Fokke
Volgens Annick van Qurrent zou ik in de loop van de maand de borg terug krijgen, zo mailde ze mij in oktober. Ook ik heb nog niets ontvangen, en ze reageert ook niet meer op PM.
Ik wil graag weten op welke datum de borg teruggestort gaat worden...
Iemand anders bij Qurrent enig idee?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @ricvee,

bedankt voor je bericht.

Ik kijk graag voor je na hoe het ervoor staat met de uitbetaling van je Qbox borg. Ik kan je echter niet met je e-mailadres in ons klantenbestand vinden.
Zou je je postcode en huisnummer door kunnen geven in een PM? Dan kan ik je hiermee opzoeken in ons klantenbestand en kijk ik gelijk hoe het ervoor staat met de borg van de Qbox.

Groeten,
Julian
Hallo @Julian van Qurrent ,

Ik heb je gisteren een PM gestuurd, maar ik heb nog geen reactie mogen ontvangen...

Groet,

Richard
Is er iemand bij Qurrent die dit wel kan- en wil afhandelen?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @ricvee,

Julian heeft je zonet een PM terug gestuurd!

Mochten we je ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag.

Groet,
Tomer
Dag @Tomer van Qurrent ,

er staat:

Verstuur privébericht naar Julian van Qurrent

Er zijn nog geen privéberichten.

Dus de hele pm box is leeg!?

Groet,

Richard
4 dagen later....
Geen reactie.....
Geen geld terug......
Hoe moeilijk kan het zijn?

Richard
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @ricvee,

Het geld is naar je overgemaakt gisteren. Het kan zijn dat het dan pas morgen of overmorgen op je rekening staat, maar het is onderweg

Groet,

Fokke
Het geld is idd vandaag bijgeschreven!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @ricvee,

Fijn dat je het bedrag inmiddels hebt ontvangen.

Onze excuses voor de gang van zaken, en dank voor je geduld.

Groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen