Beantwoord

Waar blijft mijn correctie van de jaarnota?

• 26 februari 2018
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

BIJ de overstap naar Qurrent vorig jaar werd mij voorgehouden dat de boete die ik moest betalen bij mijn oude leverancier, vergoed zou worden door Qurrent. Op mijn eindafrekening stond niets vermeld en na telefonisch contact werd mij verteld dat ik recht had op het bedrag en dat er een nieuwe eindafrekening zou worden opgestuurd en het bedrag snel op de rekening gestort zou worden. Groot was mijn verbazing dat het tegoed op de jaarafrekening wel gestort werd maar de vergoeding van de boete niet. Dus maar weer gebeld en excuus gekregen, het was niet helemaal gelopen zoals zou moeten. Gelukkig zou het snel worden opgelost...nu, ruim 4 weken later, nog geen aangepaste eindafrekening en het bedrag ook niet terug. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 28 februari 2018, 10:12

Hoi TacovanDijk,

Welkom op de community! Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken. Het kan maximaal acht weken duren tot dat je jaarnota is gecorrigeerd. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi TacovanDijk,

Welkom op de community! Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken. Het kan maximaal acht weken duren tot dat je jaarnota is gecorrigeerd. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Hallo Jeroen,

Bedankt voor je antwoord. Vervelend dat ik dus tegenstrijdige informatie heb gekregen. Net nog vertelde de collega dat de deadline eind februari was en nu hoor ik dat het maximaal 8 weken kan duren. Gerekend van welke datum is dit dan? Eerste contact hierover was 17 -01 dus uiterlijk 17 maart? En dat is weer anders dan de tijd die ik net heb gekregen van je collega (die zei uiterlijk volgende week...)
waar moet ik nu op rekenen?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Taco,

Bedankt voor je bericht. Ik vind het vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan. De tijd voor een correctie ligt ongeveer gelijk aan de maximale tijd dat een reguliere nota wordt opgesteld: 8 weken.
Omdat je hierover op 17 januari contact hebt opgenomen, verwachten we dus dat de jaarnota binnen 2 weken gecorrigeerd zal zijn.
Zodra de nota is gecorrigeerd, ontvang je hierover bericht per e-mail en ontvang je de creditnota en de nieuwe nota.
Bedankt voor je geduld en een prettig weekend gewenst!

Groet, Nina

Reageer