Beantwoord

Waar blijft mijn jaarafrekening van 5 juli?

• 15 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Indien ik deze jaarrekening niet binnen een week in mijn bezit heb dan stop ik bij Qurrent.
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 16 oktober 2018, 10:13

Hoi Henk,

Jouw jaar liep bij ons van 24-9-2017 tot 24-9-2018. Er wordt dan uiterlijk 8 weken na het verstrijken van een heel jaar een jaarnota opgemaakt en verstuurd. Ik ben echter even voor je langs gegaan bij de facturatie afdeling en gevraagd of ze jouw jaarnota voorrang konden geven. Je ontvangt je jaarnota vandaag nog.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Henk,

Jouw jaar liep bij ons van 24-9-2017 tot 24-9-2018. Er wordt dan uiterlijk 8 weken na het verstrijken van een heel jaar een jaarnota opgemaakt en verstuurd. Ik ben echter even voor je langs gegaan bij de facturatie afdeling en gevraagd of ze jouw jaarnota voorrang konden geven. Je ontvangt je jaarnota vandaag nog.

Groet,

Fokke
Beste Fokke,

De datum van 5 juli wordt door jullie vermeld bij mijn gegevens.

Henk Montanus
Reputatie 2
Badge +6
Beste Henk,

In verband met de onterechte overname door een andere leverancier, is de jaarnota verschoven naar 24-9-2018. Dat is de datum dat we je weer terug hebben overgenomen. Excuses voor de verwarring. Daarnaast excuses dat de verkoper je verkeerd heeft voorgelicht bij het afsluiten van je contract bij ons. Overigens, loopt je contract wel nog tot 2020, dus houdt bij een eventuele overstap rekening met een opzegvergoeding. Ik wil niet dat je voor verassingen komt te staan.

Groet,

Fokke

Reageer