Beantwoord

Waar blijft mijn jaarnota?

• 26 december 2017
  • 15 reacties
  • 267 keer bekeken

Waar blijft mijn jaarnota? 12 oktober 2017 is al een tijdje voorbij.Ik heb ook al geld terug ontvangen, maar ik wil graag de nota hebben.

groetjes Bart
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 11:58

Hallo Bart en Werner,

Zodra we meer nieuws hebben, dan hoor je direct van ons!
Bedankt voor je geduld.

Groet, Nina
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Hoi Bart,

Staat je jaarnota niet in Dashboard -> Jaarnota bekijken?

Groet, Frans
Nee dat staat hij dus helaas niet, en ook niet in mijn mail of per post.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Bart,

Ik zie dat de nota is opgemaakt, maar door een technisch euvel kan ik hem niet openen en naar je versturen. Gelukkig heb je het geld al ontvangen, maar ik kan me voorstellen dat je hem ook wilt inzien. Ik heb het probleem uitgezet bij de technische afdeling. Ik hoop dat het snel is opgelost en zorg dat er sowieso een update komt over 10 werkdagen.

Groet,
Tessa
Waar bkijft mijn jaarnota? Termijn van 8 weken na inning is verstreken.
Hetzelfde geldt voor mij: in oktober is een bedrag teruggestort, maar nog geen jaarnota beschikbaar. DE contractuele termijn van 8 weken voor levering van de jaarnota is dus overschreden.
Dat is uiterst onhandig omdat ik de nota nodig heb voor het opmaken van de balans per eind december 2017.
Werner Spit.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Werner Spit,

Bedankt voor je bericht.

Op 1-10-2017 zijn de meterstanden uitgelezen voor de jaarnota en op 17-10-2017 is deze jaarnota opgesteld. In de weken hierna is deze uitbetaald.
Echter, omdat er ook bij jou sprake is van een foutmelding kunnen wij deze nota niet inzichtelijk maken. Ook dit heb ik voor jou naar mijn collega's doorgezet, zodat jij na het verhelpen van deze bug het volledige inzicht hebt tot 1-10-2017.
Zodra ik terugkoppeling heb hoor je van mij!

Groet, Nina
Hoi Bart,

Ik zie dat de nota is opgemaakt, maar door een technisch euvel kan ik hem niet openen en naar je versturen. Gelukkig heb je het geld al ontvangen, maar ik kan me voorstellen dat je hem ook wilt inzien. Ik heb het probleem uitgezet bij de technische afdeling. Ik hoop dat het snel is opgelost en zorg dat er sowieso een update komt over 10 werkdagen.

Groet,
Tessa

Ik ben in blijde afwachting
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Bart en Werner,

Zodra we meer nieuws hebben, dan hoor je direct van ons!
Bedankt voor je geduld.

Groet, Nina
Dag Nina,

kijk dat geduld kent natuurlijk ook zijn grenzen, maar ik wacht pas een maand te lang dus daar kan nog wel even bij, het is alleen dat ik voor mijn boekhouding die nota wel snel nodig heb.

Groetjes Bart
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Bart,

Ik kan me voorstellen dat het lang duurt. Hij staat nog in behandeling bij de technische afdeling en hoop dat je hem snel hebt.
Nogmaals bedankt voor je geduld!

Groet,
Tessa
En weer is er een week voorbij, ik ben het vertrouwen in Qurrent nu snel kwijt aan het raken. Gaat dit nog lukken voor 31 januari? Inmiddels zijn jullie al zes weken te laat en word ik aan het lijntje gehouden. Hoe nu verder. Tempo Qurrent en geen slap verhaal meer van het staat klaar voor verwerking.
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Bart en Werner,

In jullie beider geval ligt het nog bij de technische afdeling om de nota inzichtelijk te maken. Ik kan me echter goed voorstellen dat jullie hem willen inzien. Om deze reden gaan wij de nota's opsturen met een andere opmaak. Ik verwacht dat jullie deze week nog ontvangen. Ik laat het verzoek nog uitstaan voor de officiële opmaak, zodat het technisch euvel hopelijk wordt verholpen. Maar dan kunnen jullie in ieder geval de nota inzien voor de boekhouding.

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 29-01-2018 13:30
Ik heb zojuist de nota's naar jullie gemaild.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Werner,

Mijn collega Tessa heeft de nota inmiddels al naar je gemaild, maar deze is nu ook voor jou terug te vinden in Mijn Energie. Excuses voor het wachten, maar bedankt voor je engelengeduld!

Groet, Nina
Goedenavond,

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn jaarnota kan verwachten.

Met vriendelijke groet,

Fatiha el Melki
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @FatihaelMelki.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik heb je vraag even naar dit topic verplaatst omdat hier al meerdere vragen over de jaarnota zijn gesteld. Wij zijn onze levering aan jouw aansluitadres op 13 juli 2018 begonnen. Dit betekent dat we op 13 juli 2019 de meterstanden op zullen vragen bij je slimme meter en met deze meterstanden binnen uiterlijk zes tot acht weken de nota zullen opmaken en versturen naar je mailadres. De termijn van uiterlijk zes tot acht weken is hierbij gesteld door de Autoriteit Consument & Markt. In praktijk hebben we de jaarnota vaak al binnen deze termijn opgemaakt en verstuurd.

Groeten,
Julian

Reageer