Beantwoord

Waar blijft mijn jaarnota?

Hoi Qurrent, ik probeer al sinds 29-11 met jullie in contact te komen. Helaas heb ik sinds het indienen van mijn mail over tegenstrijdige terugkoppeling van ons verbruik in jullie interface niks meer van jullie gehoord. Ook daarom zijn we inmiddels overgestapt naar een andere leverancier. Alle gegevens online lijken gewist. Ondertussen is de jaarnota al dik over datum en willen we met het hoofdstuk "Qurrent" graag afsluiten. Wanneer mogen we de jaarnota ontvangen? Graag hoor ik van jullie. Echt, graag. MVG Nina
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 25 januari 2018, 16:47

Hoi Nina,

Wat jammer om te lezen dat je bent overgestapt naar een andere leverancier.

Ik zie dat jouw jaarnota in november 2017 is opgemaakt, maar ik kan hem niet openen wegens een technisch euvel. Hierdoor is hij ook niet naar je verstuurd. Ik heb het verzoek uitgezet bij de technische afdeling om hem inzichtelijk te maken, zodat ik hem naar je kan versturen. Zodra hij beschikbaar is, hoor je van me!

Sorry voor het ongemak!

Groet,
Tessa

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Nina,

Wat jammer om te lezen dat je bent overgestapt naar een andere leverancier.

Ik zie dat jouw jaarnota in november 2017 is opgemaakt, maar ik kan hem niet openen wegens een technisch euvel. Hierdoor is hij ook niet naar je verstuurd. Ik heb het verzoek uitgezet bij de technische afdeling om hem inzichtelijk te maken, zodat ik hem naar je kan versturen. Zodra hij beschikbaar is, hoor je van me!

Sorry voor het ongemak!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Nina,

Even een update vanuit mijn kant.

Ik kan de nota nog niet openen. Ik ga voor je kijken of ik hem met een ander format naar je kan sturen. Je hoort hier vandaag of morgen over van mij.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Nina,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen