Beantwoord

Waarom duurt het 6 tot 8 weken bij Qurrent om een jaarnota te corrigeren?

• 9 juli 2018
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Ik zie in andere topics dat het regelmatig gebeurd dat Qurrent een jaarnota maakt op basis van dubbeltarief terwijl de klant heeft gekozen voor enkeltarief.

Op zich een vreemde zaak, maar ja, kan gebeuren. Bij mij nu dus ook. En dan lees ik dat het 6 tot 8 weken kan duren om dit te corrigeren. Dat vind ik echt zot.

Verder lees ik dat er bij een klant (hetbruineleven) die boos wordt, er wel per omgaande gecorrigeerd kan worden. Maak dat aub. de standaard...
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 11 juli 2018, 13:11

Hoi @M.Kr,

Dank je wel voor je bericht.

Vervelend om te horen dat je jaarnota niet klopte. Dit kan met verschillende dingen te maken hebben.
Het ene probleem is makkelijker op te lossen dan het andere en daarnaast verschilt de werklading die onze facturatie afdeling heeft soms ook.
Vandaar dat wij ons vasthouden aan de richtlijnen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en hier uiterlijk 6 tot 8 weken over heen kunnen gaan.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @M.Kr,

Dank je wel voor je bericht.

Vervelend om te horen dat je jaarnota niet klopte. Dit kan met verschillende dingen te maken hebben.
Het ene probleem is makkelijker op te lossen dan het andere en daarnaast verschilt de werklading die onze facturatie afdeling heeft soms ook.
Vandaar dat wij ons vasthouden aan de richtlijnen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en hier uiterlijk 6 tot 8 weken over heen kunnen gaan.

Groeten,
Julian

Reageer