Beantwoord

Waarom heb ik €13.02 retour gekregen?

• 14 november 2018
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Badge +1
Vandaag is er 13,02 euro op mijn rekening bijgeschreven door Qurrent.
Mooi natuurlijk, maar ik zou niet weten waarom??
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 16 november 2018, 10:39

Hoi @Maarten916,

De €13,02 is een percentage van de aanschafwaarde van de Qbox solar. Afhankelijk van wanneer je hem hebt aangeschaft krijg je een percentage van de aanschafwaarde terug.

@Wim Haalboom, ik weet niet of jij ook €13,02 heb terug gekregen voor de Qbox of een ander bedrag, maar het bedrag kan dus verschillen, omdat je het op een ander moment hebt aangeschaft in dat geval.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

3 reacties

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.
Volgorde is bij Qurrent soms een beetje vreemd. Eerst geld overmaken en dan een tijdje later communiceren waar dat voor is. (was bij de borg Q-box ook al zo)
Nu is het beter om op een antwoord te wachten dan op geld, maar het zou fijn zijn wanneer beide acties een beetje gelijktijdig zijn.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @Maarten916,

De €13,02 is een percentage van de aanschafwaarde van de Qbox solar. Afhankelijk van wanneer je hem hebt aangeschaft krijg je een percentage van de aanschafwaarde terug.

@Wim Haalboom, ik weet niet of jij ook €13,02 heb terug gekregen voor de Qbox of een ander bedrag, maar het bedrag kan dus verschillen, omdat je het op een ander moment hebt aangeschaft in dat geval.

Groet,

Fokke
Bij mij gaat het toevallig om exact hetzelfde bedrag. Dank voor de uitleg

Reageer