Beantwoord

Waarom is mijn maandbedrag hoger dan we hadden afgesproken?

  • 18 september 2018
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Bij het aanmeldgesprek heb ik een maandbedrag doorgekregen, maar nu het contract loopt is het bedrag ongeveer 25 euro per maand hoger... hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 20 september 2018, 10:08

Hoi @Maggie ,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Het kan zijn dat je termijnbedrag inderdaad wat kan verschillen.

Bij aanmelding maakt de verkoper een schatting van je termijnbedrag op basis van je huishouden. Op het moment dat je een contract bij ons afsluit krijgen wij van de netbeheerder je gemiddelde jaarverbruik. Op basis daarvan kunnen we een precieze schatting maken. Het kan dus zijn dat deze enigszins afwijkt.

Het verbruik waarop wij het termijnbedrag hebben gebaseerd staat in je contract. Mocht je van eerdere jaren weten dat dit verbruik niet klopt, dan kunnen we je termijnbedrag altijd aanpassen.

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Maggie ,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Het kan zijn dat je termijnbedrag inderdaad wat kan verschillen.

Bij aanmelding maakt de verkoper een schatting van je termijnbedrag op basis van je huishouden. Op het moment dat je een contract bij ons afsluit krijgen wij van de netbeheerder je gemiddelde jaarverbruik. Op basis daarvan kunnen we een precieze schatting maken. Het kan dus zijn dat deze enigszins afwijkt.

Het verbruik waarop wij het termijnbedrag hebben gebaseerd staat in je contract. Mocht je van eerdere jaren weten dat dit verbruik niet klopt, dan kunnen we je termijnbedrag altijd aanpassen.

Groet, Joost

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen