Beantwoord

Waarom is mijn maandbedrag te laag?

  • 8 mei 2017
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Waarom is mijn maandbedrag maar 53 euro
icon

Beste antwoord door Lissa van Qurrent 8 mei 2017, 16:33

Waarom is mijn maandbedrag maar 53 euro

Goedemiddag RHendriks,

Als een maandbedrag te mooi lijkt om waar te zijn moet deze natuurlijk worden aangepast. Wij krijgen van de netbeheerder het historische verbruik van jouw adres door, dit treft het gemiddelde verbruik van de afgelopen 3 tot 5 jaar. Als je nieuw op het adres bent komen wonen, vraag je zelf dan af:

- Heeft het huis (tijdelijk) leeggestaan?
- Wie woonden er voor mij in deze woning?

Als de woning qua grootte en isolatie niet veel afwijkt van jouw vorige woning kun je het maandbedrag weer bijstellen. Wij kunnen ook altijd een betere schatting voor je maken, daarvoor willen wij weten uit welk bouwjaar jouw huis komt, uit hoeveel personen jouw huishouden bestaat en wat voor type woning je hebt.

Je kunt je maandbedrag zelf wijzigen in Mijn Energie, hier heb je een limiet van 10% verhoging over verlaging, maar op de klantenservice kunnen wij ieder gewenst bedrag invoeren. Laat je aan ons weten naar welk bedrag wij jouw voorschot kunnen bijstellen?

Groetjes, Lisa
Bekijk origineel

1 reactie

Waarom is mijn maandbedrag maar 53 euro

Goedemiddag RHendriks,

Als een maandbedrag te mooi lijkt om waar te zijn moet deze natuurlijk worden aangepast. Wij krijgen van de netbeheerder het historische verbruik van jouw adres door, dit treft het gemiddelde verbruik van de afgelopen 3 tot 5 jaar. Als je nieuw op het adres bent komen wonen, vraag je zelf dan af:

- Heeft het huis (tijdelijk) leeggestaan?
- Wie woonden er voor mij in deze woning?

Als de woning qua grootte en isolatie niet veel afwijkt van jouw vorige woning kun je het maandbedrag weer bijstellen. Wij kunnen ook altijd een betere schatting voor je maken, daarvoor willen wij weten uit welk bouwjaar jouw huis komt, uit hoeveel personen jouw huishouden bestaat en wat voor type woning je hebt.

Je kunt je maandbedrag zelf wijzigen in Mijn Energie, hier heb je een limiet van 10% verhoging over verlaging, maar op de klantenservice kunnen wij ieder gewenst bedrag invoeren. Laat je aan ons weten naar welk bedrag wij jouw voorschot kunnen bijstellen?

Groetjes, Lisa

Reageer