Beantwoord

Waarom is mijn termijnbedrag verhoogd met de jaarnota terwijl ik geld terug kreeg?

• 16 februari 2019
  • 2 reacties
  • 122 keer bekeken

Badge +1
ik krijg geld terug van current.minder verbruikt dan jaar daarvoor en toch gaat mn termijnbedrag omhoog.waarom?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 18 februari 2019, 09:54

Hoi @MauritsPrince.

Bedankt voor je bericht.

Je termijnbedrag is verhoogd in verband met de verhoging van de energiebelasting zoals die op 1 januari 2019 van kracht is gegaan.
Deze verhoging zorgt ervoor dat je met hetzelfde verbruik van afgelopen jaar, komend jaar bij zou moeten betalen op je jaarnota als je termijnbedrag hetzelfde zou blijven.

Om deze reden hebben we je termijnbedrag verhoogd. Ik zie echter dat je tot op heden hier nog geen berichtgeving over hebt gehad. Mijn excuus hiervoor. Mocht je nog meer vragen hebben over je jaarnota over je termijnbedrag dan hoor ik het graag.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MauritsPrince.

Bedankt voor je bericht.

Je termijnbedrag is verhoogd in verband met de verhoging van de energiebelasting zoals die op 1 januari 2019 van kracht is gegaan.
Deze verhoging zorgt ervoor dat je met hetzelfde verbruik van afgelopen jaar, komend jaar bij zou moeten betalen op je jaarnota als je termijnbedrag hetzelfde zou blijven.

Om deze reden hebben we je termijnbedrag verhoogd. Ik zie echter dat je tot op heden hier nog geen berichtgeving over hebt gehad. Mijn excuus hiervoor. Mocht je nog meer vragen hebben over je jaarnota over je termijnbedrag dan hoor ik het graag.

Groeten,
Julian
Badge +1
Oke duidelijk. Tenx.

Reageer